ایرانی ها بیشتر از آمریکایی ها در استادیوم الثمامه دوحه بودند.

ایرانی ها بیشتر از آمریکایی ها در استادیوم الثمامه دوحه بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی درآمد نیوز به دوحه، تیم ملی ایران در ساعت ۲۲:۰۰ شب گذشته  در ورزشگاه الثمامه به مصاف تیم ملی آمریکا رفت. با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد نیمکتهای هواداران در اختیار ایرانی ها بود، استادیوم الثمامه یکصدا ایران-ایران را فریاد می زدند. بخش دیگری از نیمکتها در عهده خارجی های بود که اغلب انها نیز با در دست داشتن پرچم ایران، از ایران حمایت داشتند و هواداران امریکایی در یک حداقلی بسر می بردند.

تحریم لنزهای قطری از هواداران ایرانی در بازی ایران – امریکا

هواداران ایران تمام فضای دو نیمه بازی در حمایت از ایران در استادیوم الثمامه ایران – ایران فریاد می زدند. ولیکن لنز دوربین های فیلم برداری مستقر در استادیوم الثمامه در پخش تصاویر هواداران، بیشترین تمرکز را بر هوادارن آمریکایی داشت. پخش تصاویر هواداری از هوادارن ایران بین دو نیمه بازی در یک حداقلی کامل قرار گرفته بود. که در واقع بیش از ۸۰ درصد پخش تصاویر هواداران از هواداران آمریکایی در تلویزیونهای داخل استادیوم الثمامه پخش شد.

گفتنی است، در دو نیمه بازی با توجه به اینکه ایران یک بر صفر عقب بود بیشترین هواداری تیم ها از سوی هواداران ایران بود، که مورد انتقاد پلیس قطری گرفت و به ایرانی ها تذکر میدادند چنانچه ادامه دهید از استادیوم اخراج می شوید که هوارداران ایرانی یکصدا رفتار پلیس های قطری مستقر در استادیوم را مورد انتقاد قرار دادند.

  • نویسنده : محمدرضاآذین