رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران در روز ۵شنبه گفت: ترافیک معابر پایتخت خلوت ولی درحال شکل گیری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه بیستم خرداد ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان ولی در حال شکل گیری و شروع بار ترافیکی است.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: در معابری که سرعت و سبقت در آنها محتمل است، همکاران بنده با دوربین‌های لیزرگان مستقر بوده و تمامی تخلفات سرعت توسط این دوربین‌ها رصد و ثبت می‌شود.

وی اضافه کرد: با خلوتی معابر ممکن است برخی رانندگان سرعت خودروی خود را بالا برده و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن و یا انجام حرکات نمایشی و لایی کشی بخواهند بهر ببرند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین بوده پس با رعایت قانون با سرعت مقرره در سطح شهر تهران تردد کنند.

وی افزود: امروز بعد از ظهر نیز با حضور شهروندان در آرامگاه‌ها و بهشت زهرا شاهد بار ترافیکی در آن محدوده‌ها خواهیم بود که تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در کلیه ورودی و خروجی‌ها حضور دارند و اقامات ترافیکی خود را انجاممی‌دهند. همچنین بعد از ظهر شاهد بار ترافیکی در مرکز شهر به واسطه تردد شهروندان به مراکز خرید خواهیم بود.

سرهنگ رنجبر به رانندگان توصیه کرد: در صورت خلوتی معابر رانندگان حتماً با سرعت مجاز تردد کرده و از سبقت‌های ناگهانی خودداری کنند.