تهران – درآمد نیوز – مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی گفت: صندوق تا سقف ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای محصولات صنعت برق که آماده تجاری سازی باشد، اختصاص می دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا «سپهر برزی مهر» روز سه شنبه در مراسم  رویداد آنلاین تجاری سازی ۳۵ محصول فنآورانه صنعت برق افزود: صندوق  تسهیلاتی به میزان ۷۰ درصد سرمایه در گردش لازم برای ساخت و تولید محصول تا سقف ۱۰ میلیارد ریال با مشخصه تجاری سازی ارائه می کند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این صندوق تسهیلات لازم برای طرح هایی که نیاز به تکمیل مطالعه دارند، ارائه می کند.
برزی مهر تامین سرمایه ریسک پذیر و سرمایه گذاری در طرح های فنآورانه صنعت برق و انرژی را از اولویت های این صندوق برشمرد.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی اعطای تسهیلات برای اجرای طرح های پژوهشی و فناورانه صنعت برق و انرژی را از دیگر اولویت های این صندوق دانست.
وی مشارکت و سرمایه گذاری در امور طراحی و ساخت تجهیزات مرتبط با بخش تولید، انتقال و توزیع را از دیگر برنامه های این صندوق اعلام کرد .
برزی مهر گفت: صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق انرژی پوشش ریسک تجاری سازی محصول یا خدمت حاصل از پژوهش های صنعت برق را بر عهده دارد.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق صدور ضمانتنامه بابت طرح های پژوهشی و فناوری صنعت برق را از دیگر اولویت های این صندوق دانست.
به گزارش ایرنا، رویداد آنلاین تجاری سازی ۳۵ محصول فنآورانه صنعت برق امروز و فردا از محل پژوهشگاه نیرو درحال برگزاری است.