مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان طی حکمی، حسین بختیاری، معاون «بازاریابی و فروش» فولاد خراسان را به سمت مدیرعاملی شرکت تازه تاسیس «فولادگستر امید و آتیه‌ شرق» (وابسته به شرکت مجتمع فولاد خراسان) منصوب کرد و امیررضا هیهات، معاون برنامه‌ریزی و فناوری این شرکت را با حفظ سمت، با اعطای عنوان سرپرستی، مامور اداره «معاونت بازاریابی و فروش» شرکت مجتمع فولاد خراسان نمود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع فولاد خراسان، طهمورث جوان‌بخت بعداز ظهر روز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه در نشستی با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت مجتمع فولاد خراسان، ضمن قدردانی از زحمات حسین بختیاری معاون «بازاریابی و فروش» فولاد خراسان که در آستانه نایل شدن به کسوت بازنشستگی است، وی را به سمت مدیرعاملی شرکت بازرگانی «فولاد گستر امید و آتیه‌ شرق» منصوب کرد و از وی خواست که با بهره‌گیری از تجربیات گران‌سنگ خود در حوزه بازرگانی فولاد خراسان، سکان این شرکت بازرگانی را با تمرکز بر ارتقای تعاملات تجاری، بازاریابی و فروش داخلی و خارجی محصولات بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور بر عهده بگیرد.

حسین بختیاری، که هدایت شرکت تازه تاسیس بازرگانی «فولادگستر امید و آتیه شرق» به وی سپرده شده، از سال ۱۳۸۰ در فولاد خراسان مشغول انجام وظیفه بوده و سمت هایی همچون «رییس تولید»، «مدیر آزمایشگاه‌های بهره‌برداری»، «مدیر بازاریابی و فروش» و «معاونت بازاریابی و فروش» فولاد خراسان را عهده‌دار بوده است. وی فارغ‌التحصیل مهندسی متالورژی و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد متالورژی است. گفتنی‌است هیهات، سرپرست معاونت بازاریابی و فروش فولاد خراسان، از سال ۱۳۷۸ با سمت‌هایی همچون «مدیریت کنترل کیفیت و آزمایشگاه‌ها» و «معاونت برنامه‌ریزی و فناوری» مشغول خدمت است.