به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، علی صفرزاده عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با دانشگاه صنعتی اصفهان تفاهم نامه بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی را به امضا رساند. این تفاهم نامه در راستای بومی سازی فرآیندها و تجهیزات […]

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، علی صفرزاده عضو هیات مدیره شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در افتتاحیه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با دانشگاه صنعتی اصفهان تفاهم نامه بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین معدنی را به امضا رساند.

این تفاهم نامه در راستای بومی سازی فرآیندها و تجهیزات و در جهت ماموریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در خصوص حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و استفاده اقتصادی از باطله‌ها و پسماندهای معدن‌کاری در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیر پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، تکنولوژی مربوط به فرآیند بازیافت لاستیک‌های فوق سنگین تنها در اختیار تعداد معدودی از کشورهای دنیاست و با انجام این پژوهش شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران نیز به یکی از صاحبان این فناوری تبدیل شده است.

گفتنی است پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ دی ماه با حضور صنایع بزرگ فولادی و معدنی در سالن همایش‌های برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.