درآمد نیوز – رییس شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در مراسم تجلیل از مدیران مدارس ابتدایی منطقه پنج تهران، به مناسبت روز معلم از مدیریت سما یک تهران سرکارخانم ایمنی با تقدیم لوح سپاس تشکر و قدر دانی نمود.

درآمد نیوز – رییس شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش منطقه پنج تهران در مراسم تجلیل از مدیران مدارس غیر دولتی به مناسبت روز معلم از مدیریت سما یک تهران، سرکارخانم ایمنی با تقدیم لوح سپاس, تشکر و قدر دانی نمود.

به گزارش درآمد نیوز، «مجید خزایی» رییس شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی در روز ۱۲ اردیبهشت مصادف با روز معلم از معلمین و مدیریت مدرسه سما یک دخترانه تهران با تقدیم لوح به سرکار خانم ایمنی تقدیر و قدر دارنی نمود.

در متن لوح تقدیر ایشان از مدیریت و کادر آموزشی مدرسه سما یک دخترانه تهران با اشاره به آموزش از راه دور مدارس در پی شیوع ویروس کرونا آمده است این جانب ضمن شادباش این ایام فرخنده که به نام نامی معلمان گرانقدر مزین شده است، از همراهی و همفکری ارزشمندتان که در جبهه دانایی با تلاش شبانه روزی خود فرایند آموزش را احیا کرده و نشان دادید که نه در شعار بلکه در عمل آموزش تعطیل شدنی نیست، تقدیر و تشکر می نمایم و اعلام می دارم که قدردان تلاش های شما مدافعان حریم تحصیل علم و تهذیب نفس که این روزها ٰدوشادوش رزمندگان سفیدپوش عرصه سلامت و بهداشت تلاش می کنید، هستم.

 گفتنی است مدرسه دخترانه سما یک تهران در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با برگزاری مستمر دوره های آموزشی آنلاین در شرایط کرونایی, در برگزاری دوره های پرورشی اعم از روانشناسی, فرهنگی، مسابقات کتابخوانی مجازی, مراسم های مذهبی و مسابقات ورزشی برای دانش آموزان در مناسبت های مختلفٰ تقویمی کوشا و فعال بوده است.

 متن تقدیر نامه آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران به مدیریت مدرسه سما یک دخترانه تهران به شرح زیر است:

هوالعلیم

همکار ارجمند سرکار خانم توران ایمنی

اعتلای فرهنگ و اندیشه کشور در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که در ترویج دانش و بینش اهتمام می ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

بخوبی می دانیم در این روز های سخت و دشواری که مردم ایران زمین و جهانیان با بیماری نوظهور و منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، آیندگان در مورد مسئولیت پذیری اجتماعی، تعهدات اخلاقی و سازمانی گروه های مختلف جامعه و میزان همراهی، مشارکت و کمک آنان بری گذار از شرایط فعلی، به قضاوت خواهد نشست.

اینجانب ضمن شادباش این ایام فرخنده که به نام نامی معلمان گرانقدر مزین شده است، از همراهی و همفکری ارزشمندتان که در جبهه دانایی با تلاش شبانه روزی خود فرایند آموزش را احیا کرده و نشان دادید که نه در شعار بلکه در عمل آموزش تعطیل شدنی نیست، تقدیر و تشکر می نمایم و اعلام می دارم که قدردان تلاش های شما مدافعان حریم تحصیل علم و تهذیب نفس که این روزها ٰدوشادوش رزمندگان سفیدپوش عرصه سلامت و بهداشت تلاش می کنید، هستم.

 امید است که تا همیشه طلایه دار مهربانی و همدلی و در آگاهی بخشی به فرزندان این مرزبوم نقش آفرین و اثر آفرین باشید.

درپناه پروردگار محبوب و تندرست باشید

مجید خزایی

رییس شورای هماهنگی موسسین مدارس غیر دولتی

آموزش و پرورش منطقه پنج تهران

دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۰