با افتتاح حساب قرض الحسنه و کوتاه مدت با عنوان «یک حساب، چند رویا» در چهل و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران نیز شرکت داده می شوید و از مزایای هر دو جشنواره بهره مند خواهید شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره که همزمان با عید سعید قربان آغاز شده و تا بیستم شهریورماه مصادف با سالروز تاسیس بانک ملی ایران ادامه خواهد داشت، کودکان و نوجوانان می توانند به همراه یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک شناسایی به نزدیک ترین شعبه بانک ملی ایران مراجعه و نسبت به افتتاح حساب کانون جوانه ها و یا افزایش موجودی اقدام کنند.

گفتنی است همزمانی چهل و سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران و همچنین جشنواره «یک حساب، چند رویا » کانون جوانه های این بانک، امکان بهره مندی از مزایای هر دو جشنواره را برای مشتریان زیر ۱۸ سال بانک ملی ایران فراهم کرده است.

در چهل و سومین جشنواره حساب های قرض الحسنه این بانک، افراد با افتتاح یا تکمیل موجودی حساب های قرض الحسنه خود تا پایان مردادماه در قرعه کشی ۱۳۰۷ جایزه ویژه کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید خودرو، ۱۳۰۷ کمک هزینه ۵۰۰ میلیون ریالی خرید جهیزیه، ۱۳۰۷ فقره کمک هزینه ۱۵۰ میلیون ریالی سفر به کربلای معلی، ۱۳۰۷ فقره کمک هزینه ۱۰۰ میلیون ریالی سفر به مشهد مقدس و میلیاردها ریال جوایز ارزنده دیگر شرکت می کنند.

در جشنواره یک حساب، چند رویا هم کودکان و نوجوانان با افتتاح حساب کانون جوانه ها تا ۲۰ شهریورماه سال جاری از شانس شرکت در قرعه کشی جوایزی نظیر PS4، دوچرخه، ساعت هوشمند، دوربین عکاسی چاپ فوری، اسکیت برد، اسپیکر بلوتوثی، ایرپاد و صدها جایزه نقدی برخوارد خواهند شد.

بر همین اساس کودکان و نوجوانانی که تا پایان مردادماه نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه در یکی از شعب بانک ملی ایران اقدام کنند، به طور همزمان امکان شرکت در هر دو قرعه کشی و شانس برنده شدن یکی از جوایز هر دو جشنواره را خواهند داشت.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با ارسال عدد ۷۷ به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ عضو کانال کانون جوانه ها در پیام رسان بله شوند.