درآمد نیوز – مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام شرکت فولاد خوزستان با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مدیران این معاونت، محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت و ۷۹ تن از کارکنان جدید الاستخدام شرکت، روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

درآمد نیوز – مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی کارکنان جدیدالاستخدام شرکت فولاد خوزستان با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مدیران این معاونت، محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت و ۷۹ تن از کارکنان جدید الاستخدام شرکت، روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: شما به شرکت بزرگی همچون فولاد خوزستان قدم گذاشته‌اید. این شرکت نقش مهمی در ارزآوری برای کشور ایفا می نماید.

وی افزود: خط قرمز در شرکت فولاد خوزستان نظم بوده و کارکنان جدید نیز این مهم را باید مدنظر داشته باشند. شرکت فولاد خوزستان همچون یک دانشگاه بزرگ می باشد و نیروی انسانی، سرمایه‌  اصلی این شرکت است. کارکنان فولاد خوزستان پس از بازنشستگی به عنوان متخصصین صنعت فولاد توانایی تدریس و راه‌اندازی شرکت های مختلف فولادی را دارند. 

در پایان معاون منابع انسانی و امور اجتماعی اظهار داشتند: برنامه ریزی جذب و برگزاری آزمون و صحت سنجی مدارک و مراحل مختلف استخدام و نیازسنجی و تعیین نیازهای آموزشی کارکنان جدید با مشارکت واحدهای مختلف شرکت به عنوان مشتریان اصلی فرآیندهای  منابع انسانی تدوین و اجرا گردید. صمیمانه از همه ارکان سازمان به ویژه هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت که در تمامی مراحل آزمون استخدامی حامی معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی بودند، تشکر و قدردانی می نمایم.

در ادامه محمود حسن پور مدیر بازرسی و نظارت نیز طی سخنان خود نکات مهمی در خصوص فعالیت در فضای مجازی و آسیب های ناشی از آن بیان نمود.

حسن‌پور اظهار داشت: نعمت اشتغال در فضای کاری فولاد خوزستان، مرهون دعای پدر و مادر شما بوده که نیاز است، قدردان آنان بوده و شکر خداوند متعال را به‌جای آورید.

مسعود توکل فرد مدیر بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست گفت: با رعایت ایمنی، نیاز است که کارکنان در حفظ سلامت خود کوشا بوده و میزان بهره‌وری خود را در محیط‌ کار بالا ببرند. 

در ادامه رحیم امیدبخش مدیر امور اداری، کاوه طالبی مدیر خدمات و امور اجتماعی و جهان مهر علی نیایی فر مدیر سازماندهی و روش ها به صورت جداگانه نکاتی در حوزه کاری خود در ارتباط با کارکنان عنوان نمودند.

سید سمیع موسوی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی در این مراسم گفت: از اواسط سال ۱۴۰۱ تاکنون واحد آموزش و توسعه منابع انسانی فعالیت هایی در خصوص نیازسنجی و برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی برای کارکنان جدیدالاستخدام انجام داده است و طی این مدت حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان جدیدالاستخدام دوره های آموزشی عمومی، پایه و تخصصی را به صورت حضور در کلاس های مرکز آموزش، سایت ویزیت و کارورزی در بخش های تولیدی و پشتیبانی سپری نمودند. همچنین برای اولین بار پکیج آموزش تخصصی ویژه کارکنان واحد زمزم ۳ برای ۵۷ نفر از کارکنان جدیدالاستخدام برگزار شد و برای کارکنان جدید واحد توزیع و تعمیرات برق نیز به شکل تخصصی آموزش های لازم ارائه گردید. همچنین برای مشاغل تخصصی مانند اپراتوری جرثقیل سقفی نیز دوره های آموزشی ویژه برای اخذ گواهینامه اپراتوری جرثقیل برگزار و در نهایت همه کارکنان جدید جذب شده، برای این شغل تخصصی و مهم موفق به دریافت گواهینامه معتبر شدند.

در پایان مراسم، کارکنان جدید الاستخدام، کارنامه‌های آموزشی خود را از دست معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت دریافت نموده و از محل اشتغال خود اطلاع یافتند، تا در روز بعد با توکل بر خداوند بزرگ در محل کار خود حاضر شوند.

  • منبع خبر : معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی کارکنان