گروه مالی کارآفرین و هلدینگ فناوری نگاه در نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم کیش به نمایندگی از بانک کارآفرین حضور دارد. به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ گروه مالی کارآفرین به همراه هلدینگ فناوری نگاه به نمایندگی از بانک کارآفرین با هدف ارائه و معرفی زنجیره کاملی از محصولات […]

گروه مالی کارآفرین و هلدینگ فناوری نگاه در نخستین نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم کیش به نمایندگی از بانک کارآفرین حضور دارد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ گروه مالی کارآفرین به همراه هلدینگ فناوری نگاه به نمایندگی از بانک کارآفرین با هدف ارائه و معرفی زنجیره کاملی از محصولات و خدمات مالی به شرکتهای نفتی و دانش بنیان، در نخستین نمایشگاه ایران پتروکم کیش شرکت کردند.

بانک کارآفرین در ادوار گذشته برگزاری نمایشگاه‌های نفتی در کیش نیز حضور فعالی داشت و با توجه به تفاهم نامه‌های متعددی که با مجموعه‌های نفتی دارد؛ همواره با استقبال مراجعه کنندگان و شرکتهای حاضر در این نمایشگاه مواجه شده است. با توجه به اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه ایران پتروکم کیش است؛ حضور بانک کارآفرین به عنوان برترین حامی شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حاضر، فرصتی مغتنم برای فعالان این بخش است.

دغدغه‌مندان و فعالان عرصه کارآفرینی با حضور در غرفه این بانک می‌توانند زمینه های فعالیت بیشتر را بررسی و از زنجیره خدمات بانک کارآفرین با حضور مدیران گروه مالی و فناوری اطلاعات بانک بهره‌مند شوند. نمایشگاه ایران پتروکم از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برپاست.