رئیس پلیس پایتخت گفت: ۴۳ تارنما رصد شدند که ۲۳ نفر از عوامل اصلی این تارنماها شناسایی و دستگیر و ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه‌های آنها کشف شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در دوازدهمین مرحله از طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر با عرض تسلیت برای درگذشت خبرنگاران اظهار کرد: هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر آغاز شده است، این هفته با شعار «پیشگیری، نقش رسانه و نقش خانواده» شروع شده است و ما به عنوان دستگاه‌های مبارزه کننده تمام توان خودمان را برای مبارزه با قاچاقچیانی که هیچ ارزشی برای جان مردم قائل نیستند مبارزه می‌کنیم.

وی افزود: پلیس تهران بزرگ در بخش کشف مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان رتبه اول را کسب کرد. در تهران بزرگ بحث مبارزه با مواد مخدر یکی از موضوعات جدی است که در دستور کار پلیس است.

رحیمی گفت: در این مرحله از طرح ظفر ۲ تن و ۴۳۱ کیلو انواع مواد مخدر کشف که حدود ۵۰۰ کیلوی آن از خرده فروشان مواد مخدر به صورت گرم به گرم کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: ۴ باند متلاشی و ۶۳ قاچاقچی عمده دستگیر شدند.

وی با اشاره به فروش مواد مخدر در فضای مجازی خاطرنشان کرد: ۴۳ تارنما رصد شدند که ۲۳ نفر از عوامل اصلی این تارنماها شناسایی و دستگیر و ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر از مخفیگاه‌های آنها کشف شد.

رحیمی افزود: ۷ مرکز فروش مواد مخدر پلمب و ۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و توقیف شد، همچنین ۲ هزار و ۱۰۸ معتاد متجاهر هم جمع‌آوری شد.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از امروز یکی از بخش‌های مرکز بازپروری سروش نیروی انتظامی تبدیل به نگه داری معتادان زیر ۱۸ سال شد و بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ ظرفیت دارد. در واقع یک بخشی از فاز دوم مرکز مهر سروش به این افراد اختصاص داده شده است.

وی گفت: پیش بینی ما این است که در سطح تهران ۲۰۰ معتاد متجاهر زیر ۱۸ سال داریم.