ایستگاه خلاقیت گل‌گهر امسال در دهمین سال برگزاری خود با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و با برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسانه برگزار می‌شود.

درآمد نیوز – مراسم‌افتتاح دهمین ایستگاه خلاقیت گل‌گهر عصر امروز همزمان با روز صنعت و معدن و با حضور مدیر مجتمع گل گهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و دست اندرکاران ایستگاه خلاقیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محوطه شهرک مسکونی گل‌گهر برگزار شد.

مدیر مجتمع گل‌گهر در این مراسم گفت: ایستگاه خلاقیت گل‌گهر امسال در دهمین سال برگزاری خود با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی و با برنامه ریزی‌های دقیق و کارشناسانه برگزار می‌شود.

مهندس حجت نجمی‌نیا ضمن تقدیر از حمایت های همیشگی مهندس عتیقی مدیر عامل شرکت از حوزه فرهنگ و هنر، از زحمات مدیریت رفاه و امور اجتماعی و مدیریت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت و تیم اجرایی دهمین دوره ایستگاه خلاقیت تشکر کرد و افزود: امسال به دلیل شرایط کرونا این برنامه کاربردی میتوانست برگزار نشود اما پشتکار تیم مدیریتی و اجرایی ایستگاه خلاقیت موجب شد تا اجراییات بر اساس این شرایط به صورت مجازی و با تمام اهدافی که در سال‌های پیش از شیوع کرونا و حتی موثرتر پیش رود و اکنون با جمعی از متخصصین و هنرمندان شهرستان شاید آغاز آن به خوبی باشیم.

محمدعلی حافظی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان ضمن تقدیر از دیدگاه فرهنگی و اجتماعی مدیرعامل و سایر مدیران ارشد گل‌گهر گفت: شرکت گل‌گهر علاوه بر حمایت از هنرمندان و انجام فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان، فعالیت‌های موثر اجتماعی برای کارکنان و خانواده‌های خود را نیز فراموش نکرده است؛ چراکه نمود عینی این مهم را امروز در دهمین سال پیاپی ایستگاه خلاقیت به خوبی شاهد هستیم.

مدیر رفاه و امور اجتماعی شرکت گل‌گهر نیز در این آیین گفت: با توجه به اتمام مراحل ثبت نام متقاضیان دهمین ایستگاه خلاقیت گل گهر، این جشنواره مجازی، ویژه فرزندان کارکنان شرکت گل‌گهر با شعار؛ “خلاقیت؛ دور از هم، برای هم”، از ۱۲ تیرماه کار خود را آغاز می کند.

مهندس محمد اکبری افزود: تاثیر این چنین برنامه های خلاقانه و کاربردی در شرایط فعلی می تواند برای خانواده بزرگ گل‌گهر دوچندان باشد و خوشحالیم که استقبال امسال حتی بیشتر از سال‌های گذشته بوده است.

مهدی بهره مند دبیر اجرایی دهمین ایستگاه خلاقیت گل‌گهر از حمایت‌های دلسوزانه مدیران شرکت گل‌گهر از این برنامه فرهنگی تشکر کرد و گفت: امسال نیز در ابتدا یک وبسایت برای ثبت‌نام افراد راه‌اندازی و پس از انتشار فراخوان، ثبت نام در رشته هایی همچون نمایش خلاق، نقاشی، طراحی، آشنایی با باغبانی، گریم صورت، قصه‌گویی، آشنایی با مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه، زیبا نویسی و خط تحریری، رباتیک و محاسبات ذهنی، تقویت حافظه، روبیک و دومینو کاردستی، اوریگامی، حجم و پاپیه ماشه و… در مقاطع سنی بین ۵ تا ۱۸ سال انجام شد که این روند نسبت به سال گذشته به صورت گسترده و متنوع تر ادامه پیدا کرد.

پس از این مراسم حاضرین در محل ضبط برنامه های ایستگاه خلاقیت حضور یافتند و ضمن افتتاح رسمی این ایستگاه، از نزدیک در جریان روند برگزاری مجازی و چگونگی ضبط و تولید برنامه های دهمین ایستگاه خلاقیت گل گهر قرار گرفتند.