کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای توسعه دانش همکاران صف در حوزه مبارزه با پولشویی و پاسخگویی اثربخش به نهادهای نظارتی برنامه آموزشی یکساله تدوین و به همه مدیریت شعب استانها ابلاغ شده است.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در راستای توسعه دانش همکاران صف در حوزه مبارزه با پولشویی و پاسخگویی اثربخش به نهادهای نظارتی برنامه آموزشی یکساله تدوین و به همه مدیریت شعب استانها ابلاغ شده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش با اشاره به ضرورت طراحی برنامه آموزشی یکساله مبارزه با پولشویی گفت: حوزه مذکور از زمینه‌های مورد توجه و تاکید بانک مرکزی ج.ا.ا می باشد و تحقق این برنامه بر توسعه قانون‌گرایی، شفافیت و شهرت بانک توسعه تعاون کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به حرکت در جهت تحقق شعار اضافه کرد: برنامه های آموزشی بانک توسعه تعاون در چارچوب راهبردهای ابلاغی مدیرعامل بانک و همسو با شعار سال طراحی و تدوین شده است.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش با اشاره به محتوای آموزشی مبارزه با پولشویی گفت: برنامه مذکور مشتمل بر چندین دوره و برای همه گروه های شغلی مدیریت شعب و شعب پیش بینی شده است و بنا دارد با بهره گیری از پتانسیل مدرسان داخلی بانک در طول یکسال، دانش همکاران صف توسعه و قوانین و مقررات و چالش های روز مبارزه با پولشویی را پوشش دهد.

عاشقی رییس اداره کل آموزش در این باره گفت: برنامه آموزشی مبارزه با پولشویی، یک بسته آموزشی چندبعدی و شامل چند محتوای مدون، فرصت مطالعه، آزمون مستمر، کلاس آنلاین و رصد اثربخش آموزش خواهد بود.
رییس اداره کل آموزش اظهار داشت: حسب الزام نهادهای نظارتی شرکت در این برنامه آموزشی برای همه همکاران صف الزامی است و اداره کل آموزش کوشش نموده است برنامه آموزشی را بگونه ای تدوین نماید که امکان مشارکت و بهره گیری از بخش های مختلف برنامه آموزشی با سهولت میسر باشد.