درآمد نیوز – محمد ابراهیم امامی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان رییس کمیته داوران کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

تهران – درآمد نیوز- محمد ابراهیم امامی به عنوان رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی منصوب شد.

به گزارش درآمد نیوز،محمد ابراهیم امامی، طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان رییس کمیته داوران کشتی پهلوانی فدراسیون ورزش‌ زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به امامی آمده است: با عنایت به تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی و تلاش‌هایتان در حوزه داوری این رشته در سال‌های گذشته، به موجب این حکم از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به عنوان رییس کمیته داوران کشتی پهلوانی فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های فدراسیون و در جهت تربیت داوران مورد نیاز در مقاطع مختلف برای توسعه ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با تدوین برنامه  های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.

محمدابراهیم امامی از دبیران باسابقه ورزش و از داوران بین المللی کشتی است که در رقابت های کشتی المپیک ریو (برزیل ۲۰۱۶) نیز قضاوت کرده و بیش از ۳۰ سال داور بین المللی کشتی بوده است و در سوابق کاری خود عناوینی چون رییس کمیته داوران و رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی را دارا است.

گفتنی است پایگاه خبری درآمد نیوز، انتصاب به جا و شایسته استاد گرامی را به عنوان رئیس کمیته داوران کشتی پهلوانی که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی های بر جسته در صحنه های خدمت صادقانه به نظام و وطن اسلامی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی را برای ایشان از درگاه خداوند منان مسئلت دارد.