مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه رسالت اصلی پتروشیمی تولید است و اجازه تبلیغات انتخاباتی را در این مجتمع نمی‌دهم گفت: سیاسی نیستم اما پا به پای آرمان‌ها و سیاست‌های نظام حرکت می‌کنم.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، سیدغلامحسن گرشاسبی در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان چوار افزود:مردم کمترین فاصله را با تفکر بسیجی دارند و نگاه و تفکر بسیجی باید ابتدا در بین مسئولین نهادینه شود.
گرشاسبی ادامه داد: بسیج یک حقیقت است و در بیان خدمات نظام و بسیج در استان به ویژه حوزه پتروشیمی ، نفت و گاز باید اطلاع‌رسانی درست انجام شود.
وی ادامه داد: بسیج همواره همگام و همراه با اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گام برداشته است.
گرشاسبی به راه‌اندازی الفین پتروشیمی ایلام بدون حضور کارشناسان و سازندگان خارجی اشاره کرد و افزود:هیچ صنعتی در ایران به واسطه تحریم‌ها شرایط پتروشیمی ایلام را نداشته است و نگاه خداوند بر این مجتمع حاکم بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان چوار نیز در این دیدار با بیان اهمیت و جایگاه بسیج در کشور گفت:راه‌اندازی پتروشیمی ایلام گام مؤثری در جهت بی‌اثر کردن تحریم‌ها بود.
سرهنگ تهرانی‌زاده با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در پتروشیمی حاکم است افزود:
کارکنان پتروشیمی با تخصص، تعهد و اخلاص سنگر تولید را حفظ کرده‌اند.
وی ادامه داد:خانواده‌های زیادی در پتروشیمی ارتزاق می‌کنند و دشمنان در زمان اغتشاشات‌ دست به دست هم دادند پتروشیمی را تعطیل کنند اما به لطف خدا ناموفق بودند.
فرمانده سپاه شهرستان چوار با تاکید بر این مهم که باید در حمایت از صنعت ، تولید و مدیران جهادی اهتمام جدی داشته باشیم افزود:نقش پتروشیمی ایلام در توسعه و رفع محرومیت در شهرستان چوار کم‌نظیر است.