بانک‌ها به عنوان یکی از نهادهای مهم در اقتصاد کشورها نقش بسیار حیاتی دارند. آن‌ها نه تنها نقش تامین مالی و اعتبار را ایفا می‌کنند بلکه به عنوان مهمترین نهادهای تأمین مالی و اقتصادی مطرح می‌شوند. یکی از بانک‌هایی در راستای استراتژی سال در زمینه رشد تولید نقش مهمی را ایفا کرده است، بانک ایران زمین است.

به گزارش خبرنگاردرآمد نیوز – بانک‌ها به عنوان یکی از نهادهای مهم در اقتصاد کشورها نقش بسیار حیاتی دارند. آن‌ها نه تنها نقش تامین مالی و اعتبار را ایفا می‌کنند بلکه به عنوان مهمترین نهادهای تأمین مالی و اقتصادی مطرح می‌شوند. یکی از بانک‌هایی در راستای استراتژی سال در زمینه رشد تولید نقش مهمی را ایفا کرده است، بانک ایران زمین است.

بانک ایران زمین همواره  در تلاش  است تا به عنوان یک مولد اقتصادی در سال رشد تولید و مهار تورم، در جهت تقویت تولید داخلی و رشد اقتصاد کشور حرکت کند. بانک ایران زمین، هدف گذاری مدیریتی خود را مبنی بر قرار گرفتن در جایگاه نخست کشور در کلیه زمینه‌ها قرار داده و معتقد است این مهم تنها با بازاریابی و برنامه ریزی منسجم و همت و تلاش مضاعف کلیه همکاران بانک ایران زمین امکانپذیر است.

توسعه خدمات دیجیتال

بانک ایران زمین، با نگاهی رو به آینده اقدام به توسعه خدمات بانکداری دیجیتال از اهداف اصلی خود در سال رشد تولید قرار داده است و گزارش نیمه اول ۱۴۰۲ نشان می‌دهد که افزایش تعداد کاربران بانکداری دیجیتال، رشد قابل توجهی در استفاده از سرویس‌های بانکداری اینترنتی و موبایلی ایران زمین شده است. نیمه اول سال ۱۴۰۲بانک ایران زمین با تمرکز بر توسعه خدمات دیجیتال بانکی نیز اقدامات مثبتی انجام داده است. این اقدامات منجر به بهبود کیفیت و سرعت ارائه خدمات به مشتریان می‌شود. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و ایجاد بسترهای مالی آنلاین، بانک ایران زمین به مشتریان خود امکان دسترسی آسان‌تر به خدمات بانکی را فراهم کرده است.

اکنون بانک ایران زمین با داده های هوش مصنوعی متناسب با سبک زندگی مشتریان خدماتی را فراهم می‌کند تا آنها محصولات و خدمات بانکی دریافت کنند و از طرف دیگر مشتریان از طریق اپلیکیشن بانکی ایران زمین می‌توانند درآمدها و هزینه‌های خود را ثبت و با مدیریت هوشمند هزینه‌ها و درآمدهای خود را دسته بندی کنند و گزارش‌ها و آمارهای مربوط به مالیات و مصارف را بر مبنای راهکارهای که به آنها پیشنهاد می شود اصلاح کنند.

نقش نئو بانک ایران زمین در توسعه کسب و کارها

بانک ایران زمین به عنوان یک نئوبانک در سال تولید با استراتزی نوین حمایت از شرکت‌های تولیدی را بر اساس خط مشی‌های تنظیم دنبال می کند، به طور قطع بخشی از موفقیت اقتصادی بنگاه ها در تسهیل مبادلات تجاری است، از این رو بانکداری دیجیتال ایران زمین کمک کرده تا بسیاری از شرکت ها بتوانند محصولات خود را به بازارهای مختلف عرضه کنند. در واقع بانک ایران زمین با سازماندهی دریافت‌ها و پرداخت‌ها، امر مبادلات تجاری و بازرگانی مدیران شرکت های نوپا را تسهیل می‌کند که این امر خود موجب گسترش بازارها می‌شود.

توسعه کسب و کارهای خرد برای جوانان

یکی از اولویت‌های اصلی بانک ایران زمین توسعه کسب و کارهای خرد است. این توسعه به ویژه برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار اهمیت دارد زیرا این نوع کسب و کارها نقش اساسی در ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی دارند. از طریق ارائه خدمات بانکی به این کسب و کارها، بانک ایران زمین به آن‌ها امکان دسترسی به منابع مالی و اعتبار را فراهم می‌کند. این اقدام به کمک توسعه کسب و کارهای خرد و افزایش تولید و اشتغال در کشور کمک می‌کند. بانک ایران زمین با تمرکز بر توسعه کسب و کارهای خرد، تولیدات داخلی و حمایت از جوانان، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارد. این بانک با ارائه خدمات مالی و اعتباری مناسب به این بخش‌ها، به رشد و پیشرفت اقتصادی کشور کمک می‌کند و نقش مهمی در تأمین مالی حوزه تولید کشور ایفا می‌کند.

گفتنی است؛ بانک ایران زمین، اعتماد گروه‌های مردمی به نهاد پولی و بانکی را به عنوان یک سرمایه اجتماعی مهم برای رسیدن به عملکردی مطلوب برای مدیران و کارکنان خود تدوین و تبیین کرده است. سرمایه‌ای که ماحصل جلب رضایت مشتریان با هدف نهایی دستیابی به کسب درآمد بالا برای بانک ایران زمین و سود بیشتر برای سهامداران است. بانک ایران زمین با تمرکز بر شعال سال برای توسعه کسب و کارهای خرد، تولیدات داخلی و حمایت از جوانان، نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کند. این بانک با ارائه خدمات مالی و اعتباری مناسب به بخش‌های مختلف اقتصادی، به تحقق اهداف اقتصادی و اجتماعی کشور کمک می‌کند و به عنوان یکی از نهادهای تأمین مالی و اقتصادی بسیار مهم شناخته می‌شود.

  • نویسنده : محمدرضاآذین