سعید توتونچی ملکی با حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، به سمت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب شد.

سعید توتونچی ملکی با حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، به سمت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب شد.

به گزارش  درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در حکم صادره برای وی آمده است: « نظر به تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به مصوبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۲ مجمع عمومی بانک صنعت و معدن، به موجب این حکم به سمت عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن منصوب می‌شوید.
امیدوارم در سایه عنایت پروردگار بلند مرتبه، با همفکری و همدلی کارکنان کوشای بانک صنعت و معدن و همکاری با نهادهای تخصصی مرتبط، در نیل به اهداف و برنامه های آن بانک و پیشرفت و تعالی همه جانبه مادی و معنوی کشور، پیروز و سربلند باشید.
همکاری، همدلی و همراهی در این مأموریت دسته جمعی پیش شرط موفقیت است. امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.»
گفتنی است، سعید توتونچی ملکی با مدرک تحصیلی دکترای علوم اقتصادی، پیش از این رییس امور برنامه و بودجه استان ها در سازمان برنامه و بودجه کشور بوده و در سنوات قبل نیز مسؤلیت هایی نظیر معاونت حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی کشور، مدیر کلی دفتر امور استان های وزارت امور اقتصادی و دارایی و پژوهشگر ارشد و عضو هیأت علمی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.