بر اساس بخشنامه، ۰۱/۲۳۳۹۴۷ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس بند (۵) صورتجلسه یک هزار و سیصد و چهل و ششمین سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۱٫۵۰۰میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از اداره کل پست بانک ایران، بر اساس بخشنامه، ۰۱/۲۳۳۹۴۷ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس بند (۵) صورتجلسه یک هزار و سیصد و چهل و ششمین سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ۱٫۵۰۰میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد مددجو متناسب با سقف فردی حداکثر تا ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.
این بخشنامه می‌افزاید: سقف فردی تسهیلات برای رسته‌های اعلامی مدنظر دستگاههای ذینفع در صورت تایید رسته‌های شغلی توسط کمیسیون پولی و اعتباری بانک مرکزی، ۳٫۰۰۰ میلیون ریال و سقف جمعی این رسته‌ها ٢٠ درصد از کل منابع اختصاص یافته به دستگاه تعیین می‌شود.
همچنین، در صورت انحراف تسهیلات و عدم اجرای طرح متقاضی بر اساس نظر دستگاه‌های متولی، موسسه اعتباری نسبت به دین حال کردن تسهیلات بر اساس مفاد قرارداد و اخذ وجه التزام معادل با نرخ تاخیر تادیه دین تسهیلات قرض الحسنه اقدام کند.