نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور در سومین آیین اهدای جهیزیه کامل به ۱۲۰ زوج‌ جوان در شرکت فولاد خوزستان: شرکت فولاد خوزستان همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود پیشتاز است.

به گزارش درآمد نیوز، سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در آیین اهدای ۱۲۰ سرویس جهیزیه کامل به زوج‌های جوان که به همت شرکت فولاد خوزستان برپا شده بود، گفت: شرکت فولاد خوزستان همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود پیشتاز است.

سومین آیین اهدای جهیزیه به زوج‌های کم‌برخوردار استان خوزستان با همت شرکت فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۲ اسفندماه ۱۴۰۲ در محوطه مقابل تربیت‌بدنی مجتمع دویست دستگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

آیین یاد شده با حضور سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و جمعی از مقامات استانی و با استقبال امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از قائم‌مقامان، معاونان و مدیران این شرکت انجام شد.

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام یک عنایت ویژه ای به تشکیل خانواده دارد. آسیب‌های موجود در خانواده، خود را در جامعه نشان می‌دهد.

موسوی فرد اظهار داشت: دستور اسلام به ازدواج برای رسیدن به آرامش است، چه بسیار خانواده‌هایی که آسایش یا رفاه دارند اما آرامش نداشته و چه خانواده‌هایی که با وجود کم برخورداری از رفاهیات با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی افزود: آیه قرآن می فرماید: چیزی که به رابطه خانواده تحکم می‌بخشد، عشق و محبت است. زوج ها باید به گونه ای رفتار کنند که همسر وی در نبود او، برای دیدار او لحظه شماری نماید. محیط خانواده، محل اسرار خانواده شما است، هیچ خانواده‌ ای نیست که مشکل نداشته باشد. غیر از زوج ها، کسی نباید از مسائل و مشکلات همسران باخبر شود.

موسوی فرد با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات گفت: پیش از انقلاب، بسیاری از روستاها و شهرها، گاز لوله‌کشی و برق نداشتند. در ۴۵ سال گذشته، مرتب کشور ما تحریم بوده است. مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح، باید بر اساس صلاحیت‌ها و شاخصه‌های مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.

وی در پایان از مقامات استانی، شرکت فولاد خوزستان و زوج‌‌های جوان به‌خاطر حضور در آیین یاد شده تشکر نمود.

امین ابراهیمی مدیرعامل در این مراسم گفت: فولاد خوزستان همیشه سعی نموده در حوزه‌های مختلف الگو باشد. این مجموعه مسئولیت‌های اجتماعی را در منظر وظایف خود و در راستای استمرار آن، سرلوحه کار خود قرار داده است. در واقع فولاد خوزستان مسئولیت‌های اجتماعی را در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در کانون خانواده در حوزه های مختلف، همچون اهدای جهیزیه به زوج های جوان، اشتغال پایدار با جذب جوانان با استعداد و کمک به مناطق کم‌برخوردار، سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای خوشبختی زوج‌های جوان به سخنان خود پایان داد.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در این آیین گفت: افتتاح کارخانه‌ی بزرگ زمزم ۳ با تکیه بر توان جوانان فرهیخته با حضور یکی از مقامات انجام می‌شود. همچنین افتتاح فولادسازی شرکت صنعت فولاد شادگان، ۱۰۸۰ فرصت شغلی برای جوانان استان ایجاد نموده است. سوم اسفندماه و در آستانه‌ی میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) زمینه آزادسازی ۶۰ زندانی نیز فراهم شده است.

وی افزود: یک روانشناس بزرگ می‌گوید: زوجین موفق زوج‌هایی هستند که میان یکدیگر، پنجره‌ای گشوده برای عشق‌ورزیدن، محبت و حتی گلایه مندی داشته و اطراف آن‌ها دیوار بلندی برای جلوگیری از ورود دیگران دارند. در سکوت خانه‌هایی که هم‌فکری و همدلی نباشد، فریاد طلاق بلند می‌شود. از ورود افراد غیر متخصص به رابطه‌ی همسری خود ممانعت کنید.

گفتنی است، آیین یاد شده در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان و جهت حمایت از تشکیل خانواده برای زوج‌های کم‌برخوردار انجام شد.