مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در حاشیه بازدید از هلدینگ فولاد متیل گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در مراکز خدماتی هلدینگ فولاد متیل موجب تقویت صنایع پایین‌دستی کشور می‌شود.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ فولاد متیل، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید از هلدینگ فولاد متیل، در جلسه‌ای که با حضور رئیس و اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و معاونان این هلدینگ برگزار شد، اظهار کرد: هلدینگ فولاد متیل یکی از مجموعه‌هایی است که همگام و همراه با فولاد مبارکه و از آغازین روزهای بهره‌برداری این شرکت، شروع به کار کرده و امروز در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی به صنایع کوچک و متوسط کشور است.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در مراکز خدماتی موجب تقویت این صنایع می‌شود و هلدینگ فولاد متیل نیز با برنامه‌های جدید خود، علاوه بر انجام مأموریت‌های کنونی، با توجه به افزایش رقابت‌ها در بازار فولاد، به دنبال تقویت جایگاه فولاد مبارکه با ارائه محصولات فولادی در سراسر کشور است.

ارتقای خدمات و کسب رضایت مشتری یکی از راهبردهای جدی گروه فولاد مبارکه است

وی خاطرنشان کرد: ارتقای خدمات و کسب رضایت مشتری یکی از راهبردهای جدی گروه فولاد مبارکه است که در شرکت‌های تولیدکننده محصولات فولادی این گروه با افزایش کیفیت در دستور کار قرار گرفته و در مراکز خدماتی نیز با ارتقای کیفیت و تنوع‌بخشی خدمات دنبال می‌شود.

طیب‌نیا تصریح کرد: پروژه‌های توسعه‌ای در حال اجرا یا در آستانه اجرای هلدینگ فولاد متیل از رویکردهای دیگری است که می‌تواند صنایع کشور ازجمله صنعت خودرو و لوازم‌خانگی را تقویت کند تا با سرمایه‌گذاری گروه فولاد مبارکه، صنعت کشور بالنده‌تر گردد و آینده‌ای بهتر را برای مردم کشور رقم بزند.

ورود هلدینگ فولاد متیل به تولید سازه پنل نیروگاه‌های خورشیدی با تکنولوژی روز دنیا از نقاط عطف این هلدینگ

وی تأکید کرد: ورود هلدینگ فولاد متیل به تولید سازه پنل نیروگاه‌های خورشیدی که با تکنولوژی روز دنیا انجام می‌شود یکی از نقاط عطف این هلدینگ برای ورود به کسب‌وکارهای جدید و انجام پروژه‌های ملی و منطقه‌ای است.

مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل خبر داد:

تقویت خدمات در مراکز خدماتی گروه فولاد متیل

در ابتدای این جلسه، محمد تاج‌میر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل گروه فولاد مبارکه، گزارشی از دستاوردهای این هلدینگ از ابتدای سال تاکنون ارائه کرد.

تقویت خدمات در مراکز خدماتی گروه فولاد متیل، پروژه‌های توسعه‌ای هلدینگ، تشریح پروژه‌های در دست برنامه‌ریزی و ورود به کسب‌وکارهای جدید ازجمله محورهای این گزارش بود.

شایان ذکر است محمد یاسر طیب‌نیا مدیرعامل گروه فولاد مبارکه دقایقی چند با کارکنان ستاد هلدینگ فولاد متیل دیدار و گفت‌وگو کرد.