نذورات نقدی کارکنان بانک صادرات ایران ویژه بازسازی عتبات عالیات در قالب طرح «سپهر سعادت» در نشستی با حضور جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در اولین روز ماه محرم تقدیم این ستاد شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، در این نشست که با حضور مجید نامجو جانشین رئیس ستاد و سایر مسئولان و همچنین میثم مرادی‌نیا رئیس اداره کل روابط‌عمومی و حجت‌الاسلام علی‌اصغر ولایتی عضو شورای عالی فرهنگی بانک برگزار شد، مبالغ جمع‌آوری شده نذورات کارکنان بانک که در قالب طرح «سپهر سعادت» جمع‌آوری شده بود، به مدیران این ستاد تقدیم شد.

3R7A4255.jpg

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در این نشست به تشریح روند اقدامات، برنامه‌ها و مأموریت‌های اصلی این ستاد پرداخت و با اشاره به اینکه ستاد توسعه و نوسازی عتبات عالیات در سه محور جمع‌آوری نذورات، ساخت و ساز اماکن مقدسه و تسهیل فعالیت موکب‌ها در اربعین فعالیت دارد، گفت: فعالیت‌ها و هماهنگی‌های لازم برای تسهیل حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی از سال گذشته آغاز شده است و امیدواریم امسال شاهد رونق بیشتری در این رویداد عظیم باشیم.
نامجو با اشاره به اینکه بیش از ۶۵۰ موکب برای اربعین در این ستاد ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: در این ستاد برای موکب‌ها مجوز و پروانه فعالیت صادر می‌شود و در تلاش هستیم تا در ارتباط و هماهنگی با موکب‌ها، بهترین خدمات را برای زائران فراهم کنیم و هدف ما تسهیل فعالیت موکب‌ها است.
وی با بیان این که همت مردم و مسئولان موجب ماندگاری این حرکت شده و سال به سال هم رشد و گسترش می‌یابد، افزود: روند بازسازی عتبات عالیات توسط دوستداران اهل بیت علیهم‌السلام به طور مشترک در ایران و عراق انجام می‌شود و قطعا بدون این همکاری نمی‌توان به موفقیت مطلوبی دست یافت.
وی با یادآوری اقدامات و پایه‌گذاری‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در بازسازی و توسعه عتبات عالیات، گفت: این ستاد در عراق از اعتبار ویژه‌ای نزد مردم این کشور برخوردار است و بر پایه این اعتبار اقدامات مناسبی در عتبات در حال شکل‌گیری است.

وزیر اسبق نیرو با قدردانی از حمایت خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، تاکید کرد: حمایت بانک از بازسازی عتبات عالیات شایسته تقدیر است و امید است روند این همکاری‌ها توسعه و تعمیق یابد.
در این نشست گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جامع فرهنگی بانک صادرات ایران در ایام ماه محرم و اربعین و سایر مناسبت‌های فرهنگی مذهبی و اقدامات متنوع بانک در حوزه ایفای مسئولیت ‌اجتماعی، توسط میثم مرادی‌نیا، مسئول ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در بانک صادرات ایران، ارائه شد.