پایگاه خبری معدن نیوز -استاندار مازندران احیای معادن راکد را از برنامه ها برشمرد و گفت: معدن قدیمی نمارستاق به عنوان گنجینه معدنی استان، احیا می شود.

پایگاه خبری درآمد نیوز -استاندار مازندران احیای معادن راکد را از برنامه ها برشمرد و گفت: معدن قدیمی نمارستاق به عنوان گنجینه معدنی استان، احیا می شود.

سید محمود حسینی پور در شورای معاونان استان با اشاره به ظرفیت بالای معادن در استان اظهار داشت: معدن نمارستاق از معادن قدیمی استان به شمار می‌رود که مجوز آن مربوط به قبل از انقلاب بود و بنا به دلایلی تاکنون راکد بوده است.

وی با اشاره به برنامه رشد اقتصادی در استان اظهار داشت: رسیدن به این برنامه به دلیل نداشتن صنایع مادر تا حدودی سخت است ولی ما سعی می‌کنیم با شیوه‌های مختلف به این رشد برسیم.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری استان معیوب است، گفت: به دلیل ضعف در زیرساخت‌ها نمی‌توانیم در صنعت گردشگری فعالیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

حسینی پور با عنوان اینکه مازندران برای عبور از وضعیت کنونی و یافتن جایگاه خود در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی نیازمند حمایت ملی است، افزود: دولت حمایت‌های خوبی تاکنون داشته و رتبه اول اعتبارات سفر استانی را داشتیم و ۱۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در قالب سفر رئیس جمهور به استان تخصیص داده شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: به رغم آنکه صادرات پی ادف در استان هنوز راه نیفتاده است کارخانه‌های موجود در استان تولید را متوقف نکرده‌اند و منتظر هستند تا گره گشایی صورت گیرد.