با توجه به اهمیت افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه و آگاه‌سازی بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی نسبت به مزایای این بیمه‌نامه به منظور بهره‌مندی از پوشش‌های آن در مواقع ضروری؛ بیمه ملت نسبت به برگزاری جشنواره بیمه‌های زندگی اقدام کرد.

 به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط‌عمومی بیمه ملت؛ جشنواره بیمه‌های زندگی، با جوایز ارزنده‌ برای بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی از آذر ماه آغاز و تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد داشت و بیمه‌گزاران می‌توانند با پرداخت اقساط معوق، پرداخت اقساط پیش از موعد و واریز به حساب بیمه‌نامه‌های سپرده زندگی، امتیاز خود را در طول جشنواره افزایش داده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، در پایان هر ماه و انتهای هر فصل جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به بیمه‌گزاران اعطا می‌شود.

به همین منظور، روز شنبه ششم دی‌ماه، قرعه‌کشی پایان ماه آذر و فصل پاییز برای بیمه‌گزاران انجام شد و در این مراسم، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مبلغ دویست میلیون ریال وجه نقد به دو نفر از بیمه‌گزاران به قید قرعه اهدا می‌شود.

در برنامه قرعه‌کشی آنلاین شبکه فروش بیمه‌های زندگی که در ساعت ۱۴ روز ششم دی‌ماه برگزار شد، رضا حیدری نمایندگی ۳۰۲۴ به عنوان برنده جایزه یک‌میلیارد ریال وجه نقد و  حسین گودرزی نمایندگی ۲۰۲۱  به عنوان برنده گوشی سامسونگ A71 اعلام شدند.

همچنین در قرعه‌کشی آنلاین بیمه‌گزاران بیمه‌‌های زندگی، جایزه دویست میلیون ریالی وجه نقد به سرکار خانم دنیز یاوری فستندیس دارنده بیمه زندگی به شماره ۸۱۳۱۷۰۸۳۰۳۶ و گوشی سامسونگ A51 به سرکار خانم مریم سبزی دارنده بیمه سپرده زندگی به شماره ۸۱۸۰۳۰۰۵۱۱۸ تعلق گرفت.

بیمه ملت برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.

شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی به صورت زنده از طریق  صفحه اینستاگرام بیمه زندگی بیمه ملت با حضور هاشم برزگر برگزار شد و مدیر بیمه‌های زندگی بیمه ملت در این برنامه زنده به سوالات بیمه‌گزاران و کانال توزیع پاسخ داد.