مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بیمه البرز برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بیمه البرز برگزار می‌شود

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بیمه البرز(سهامی عام) از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار می‌شود.

براین اساس، استماع گزارش هیأت مدیره درباره عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ ، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی، بررسی و تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان سال مالی منتهی به سال مالی مذکور و همچنین سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه باشد، از موارد دستور جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه البرز است.

همچنین در مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بیمه البرز که بلافاصله پس از مجمع عمومی عادی برگزار خواهد شد، بررسی و تصویب افزایش سرمایه پیشنهادی این شرکت در دستور کار خواهد بود.

این گزارش حاکی است، با توجه به ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار درباره مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا مبنی بر برگزاری مجامع عمومی شرکت‌ها صرفا با حضور حداکثر ۱۵ نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی، سهامداران می‌توانند در روز برگزاری مجمع با مراجعه به سایت شرکت بیمه البرز به نشانی www.alborzins.com  و درج شماره تلفن همراه و کد ملی خود به صورت مجازی و زنده، مجامع مذکور را مشاهده کنند.