مدیر عامل بانک صنعت و معدن: ایجاد شفافیت، تعامل و ارتباط دوسویه سازمان‌ها و نهادها با مردم، بدون مشارکت خبرنگاران حرفه ای میسر نخواهد شد

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن در متن این پیام آمده است:
اهل قلم و رسانه همواره رسالت تحسین برانگیز روشنگری، اطلاع یابی و اطلاع رسانی را بر عهده دارند و به عنوان ذهن و وجدان بیدار و زبان رسای آحاد مردم همواره تاریخ ساز و مؤثر بوده اند.
در جهان امروز که اهمیت تنویر افکار عمومی دوچندان گشته است، قدرت رسانه و خبرگزاری ها بر هدایت جریان افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و در شرایط کنونی کشورمان نیز اهل قلم و رسانه ها وظیفه خطیری در خصوص تحلیل وضعیت موجود، تبیین واقعیت ها و دمیدن روحیه امید و خودباوری به جامعه بر عهده دارند که لازم است اطلاعات و داده های صحیح را از بطن جامعه دریافت کرده و در جهت ارتقای آگاهی عموم گام بردارند.
بی تردید تحقق اهداف کلان کشور در سال «مهار تورم و رشد تولید» و ایجاد شفافیت، تعامل و ارتباط دوسویه سازمان‌ها و نهادها با مردم، بدون مشارکت و تلاش های خبرنگاران حرفه ای و اصحاب رسانه میسر نخواهد شد.
اینجانب وظیفه خود می دانم که در این فرصت مغتنم از تلاش های تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه به خصوص عزیزانی که صمیمانه با بانک صنعت و معدن همکاری داشته اند، قدردانی نمایم و موفقیت روزافزون همه آنان را از درگاه خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) خواستارم.