ایرج احمدی مدیر حراست پتروشیمی جم شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی جم؛ مراسم معارفه آقای دکتر ایرج احمدی به عنوان مدیر حراست شرکت پتروشیمی جم با حضور دکتر داریوش عالی مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست صندوق بازنشستگی، آقای مهندس ظاهری مدیر حراست هلدینگ انرژی ، مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم به همراه اعضای هیات مدیره، معاونین و برخی مدیران این شرکت در دفتر مرکزی پتروشیمی جم برگزار شد.

‎در این مراسم دکتر عالی مدیر حراست صندوق بازنشستگی کشوری با عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) و محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) ؛ این حادثه تلخ را را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ؛ مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت گفتند .
‎ایشان در ادامه، با اشاره به اهمیت مقوله ی تولید، تصریح کرد: افزایش تولید و بهره وری شرکت ها؛ از جمله عوامل ثبات اقتصادی در کشور است. همچنین ضمن تبیین شرح وظایف، خط مشی و مأموریت حراست، یکی از وظایف عمده ی حراست ها را صیانت از مدیران پاکدست و حمایت همه جانبه از آنان در شرایط جنگ‌ظالمانه اقتصادی استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر شمرد

در این جلسه مهندس قنبریان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم؛ ضمن اشاره به نقش و‌ جایگاه ارزشمند حراست ؛ از زحمات آقای مهندس موحدی تقدیر و تشکر کرد و از ایشان به عنوان مدیر توانمند یاد کرد. همچنین ضمن تبریک به مدیر جدید حراست؛ از خداوند متعال برای ایشان آرزوی موفقیت نمود.
لازم ‌به ذکر است آقای احمدی از مدیران توانمند حراست در مجموعه ی شرکت های سرمایه‌گذاری تأمین‌اجتماعی ( شستا) بوده است.