محمود لیائی؛ معاون وزیر؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. 

محمود لیائی؛ معاون وزیر؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. 

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

سوگند به قلم و آنچه می نگارد

 هفدهم مرداد سالروز شهادت مظلومانه‌ی خبرنگار باغیرت و وظیفه شناس محمود صارمی،  یادآور مجاهدت های اصحاب خبر و رسانه در مسیر مقدس اطلاع‌رسانی به جامعه است.

 تقارن روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی، فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت را از منظر رسانه نیز مورد توجه قرار دهیم.

بی تردید کربلا؛  امام حسین (ع) و حماسه عاشورا در ذات خود رسانه‌هایی ماندگار به عظمت و بلندای تاریخ خواهند بود،  رسانه‌ هایی که سراسر درس انسانیت و اخلاق مخابره و هرلحظه بر مخاطبانش از اقشار گوناگون افزوده‌و هیچ‌گاه محتوای بی‌بدیلش تکراری نمی‌شود.

 امیدواریم به برکت این ایام، گامهای پسین رسانه های ما ذیل مفاهیم درخشانی همچون روشنگری، تبیین‌گری، مطالبه‌گری، صداقت و اخلاق حرفه‌ای هر روز  با موفقیت های بیشتر همسو و همراه باشد.

اینجانب به عنوان عضوی از جامعه خدمتگذار«پست»؛ قدیمی ترین و بزرگترین نهاد ارتباطی کشور؛ برخود وظیفه می‌دانم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و پاسداشت روز خبرنگار، ضمن عرض خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، مراتب سپاس و قدردانی خود را از کوشش های مسئولانه این قشر فرهیخته اعلام نمایم.

 قلمتان سبز و توانا، مانا باشید.

محمود لیائی