جلسه آنلاین هم اندیشی دکتر #بهزاد_شیری مدیر عامل پست بانک ایران، امروز پنج شنبه نوزدهم دی ماه ۱۳۹۹ با مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری در آغاز این نشست از تلاش‌های مدیران و کارشناسان استان‌ها برای گسترش و تعمیق خدمات بانکی قدردانی کرد.

سپس با اشاره به تدوبن و تصویب برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی پست بانک ایران، راهبردهای بانک را برشمرد و در ادامه افزود: از راهبردهای اصلی این بانک، توسعه بانک دیجیتالی، هوشمندسازی خدمات و دسترسی آسان مردم به خدمات بانکی به ویژه در مناطق روستایی و کم‌برخوردار برای گسترش شمول و تنوع خدمات مالی است.

وی تاکید کرد: بی‌تردید با  برنامه‌ریزی، هماهنگی و پایش و دیده بانی فعالیت‌ها در اجرای برنامه‌های عملیاتی، موفقیت‌های بیشتری کسب خواهد شد و دستیابی به اهداف و چشم‌انداز بانک که پیشرو بودن در بانکداری دیجیتال و انتخاب اول مردم در مناطق کم‌برخوردار است، کاملا میسر خواهد بود.

همچنین در ادامه این جلسه مهندس بهمنی عضو هیات مدیره، مدیران حوزه فناوری اطلاعات و مدیران و کارشناسان استان‌ها نیز دیدگاه‌های خود را بیان کردند.