پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و هلتداری عمان از تاریخ ۴ لغایت ۶ مهرماه ۱۴۰۱ خورشیدی( ۲۶ لغایت ۲۸ سپتامبر۲۰۲۲ میلادی) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه های بین المللی عمان – مسقط برگزار می شود.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و هلتداری عمان از تاریخ ۴ لغایت ۶ مهرماه ۱۴۰۱ خورشیدی( ۲۶ لغایت ۲۸ سپتامبر۲۰۲۲ میلادی) در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه های بین المللی عمان – مسقط برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار درآمد نیوز، مهرداد فلاح اوریمی، رایزن بازرگانی ج. ا. ایران در عمان با بیان این خبر گفت: برای گسترش سهم بازار کالا و خدمات صادراتی کشورمان در بازارهای هدف و دستیابی به اهداف صادراتی و بر اساس برنامه‌ریزی‌های سازمان توسعه تجارت ایران پاویون‌ کشورمان در نمایشگاه مواد غذایی و هلتداری عمان در دستور کار قرار گرفته و مجوز ایجاد این پاویون‌ صادر شده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ورود و تقویت صادرات مواد غذایی به کشور عمان حضور در نمایشگاه مواد غذایی این کشور است که شرکتهای توانمند ایرانی می تواند برای معرفی کالاهای خود  در این نمایشگاه شرکت نمایند.

رایزن بازرگانی ج. ا. ایران در عمان با تاکید بر سهولت حمل و نقل محصولات غذایی با هزینه رقابتی به واسطه راه اندازی سرویس هفتگی حمل بار دریایی کانتینری از بندرعباس به بندر صحار عمان افزود: در حوزه محصولات غذایی با توجه به ذائقه و علاقه مردم عمان به محصولات غذایی ایران، طی سال‌های گذشته شاهد حضور  برندهای محصولات غذایی ایرانی در فروشگاه های زنجیره ای عمان بودیم.

فلاح اوریمی عنوان کرد: در همین راستا در نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد غذایی نیز تعدادی از شرکت های صاحب برند ایرانی در این رویداد مهم تجاری مشارکت خواهند داشت که انتظار می رود تعداد برندهای ایرانی بیش از گذشته بیشتر شود.

رایزن بازرگانی کشورمان در عمان در خصوص گروههای کالایی که می توانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند افزود: گروه های مواد غذایی ( مواد پروتینی, فراورده های لبنی، انواع نوشیدنی ها، غلات، شیرینی و شکلات، سایر مواد غذایی)، میوه و محصولات کشاورزی، ماشین الات و صنایع وابسته در حوزه کشاورزی، صنعت بسته بندی مواد غذایی،آبزیان و صنایع وابسته، هتلینگ، کافی شاپ، خدمات و تجهیزات وابسته به صنعت هتلداری  می توانند دراین نمایشگاه حضور داشته باشند.

رایزن بازرگانی ایران در عمان در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: شرکت مرات تجارت سپاهان  تنها شرکت دارای مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت مجری این نمایشگاه است و تنها این شرکت مجوز برگزاری پاویون کشورمان در نمایشگاه مذکور را دارد.

فلاح اوریمی در پایان در مورد نحوه ثبت‌نام در این رویداد گفت: علاقه‌مندان جهت مشارکت در نمایشگاه‌ مذکور می‌توانند از طریق تماس با سازمان توسعه تجارت ایران و یا مراجعه به سایت شرکت‌ مجری به آدرسwww.merattejarat.com اقدام به ثبت نام کنند.