مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: در هفته دولت پروژه های ارزشمندی به بهره برداری رسیده که سهم پست بانک ایران در روستاها قابل تقدیر بود.

به گزارش درآمد نیوزبه نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه سال گذشته در هفته دولت هزاران پروژه افتتاح شد، افزود: دشمن همواره سعی دارد فضای ناامیدی در کشور ایجاد کند اما طرح های عمرانی، خدماتی نه تنها کند و متوقف نشده بلکه با سرعت در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته دولت، پست بانک ایران در صدها روستا شعب و باجه های بانکی روستایی برای رفاه مردم به بهره برداری رساند که نشانه همت والای دولت و پست بانک ایران دارد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، ۷۶ طرح و پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر ۳٫۲۹۰٫۹۹۵ میلیون ریال در هفته دولت در ۲۲ استان کشور، ایجاد شغل برای ۱۰۸۱ نفر و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره برداری رساند و نشان داد در آینده طرح های بیشتری را در روستاها در برنامه دارد.
جمالی نژاد تصریح کرد، تاکنون ۵۴ باجه بانکی روستایی با هدف اشتغال زایی برای ۱۰۵ نفر در ۱۹ استان، بهره برداری از ۲۱ پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی در ۱۱ استان با ایجاد اشتغال برای ۹۷۱ نفر و آغاز به کار شعبه خواف در استان خراسان رضوی با ایجاد اشتغال برای پنج نفر، بخشی از این پروژه ها بوده است.
معاون وزیر کشور اضافه کرد: اهداف پست بانک ایران بررسی پتانسیل سرمایه گذاری و اشتغال زایی در مناطق کم برخوردار و روستایی است.
وی یادآور شد: مدیریت پست بانک ایران، همکاران و کارکنان اصلی بانک اجرای فرآیند توزیع ارز که با تلاش جهادی و شبانه روزی خود به تداوم جریان خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در حماسه پرشکوه ملی اربعین همت گماشتند، ازدیگر خدمات به یادماندنی این بانک در ایام اربعین بود.
جمالی نژاد افزود: هر چه خدمات به روستاها افزایش یابد بازدهی آن را در تولیدات کشاورزی، دامپروی و باغداری در جامعه خواهیم دید و باعث صادرات و حتی ارز آوری برای کشور خواهد شد که پست بانک ایران می تواند بیش از این نقش آفرینی کند .