رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بابت تبلیغاتی که روی کاور موتوریاران در طرح «موتوریار» چاپ می شود، پلیس هزینه ای از آن نهاد مربوطه دریافت نمی کند.

سردار محمدحسین حمیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس هزینه‌ای بابت تبلیغات بر روی کاور افرادی که در طرح موتوریار کاور به تن می‌کنند، دریافت می‌کند، اظهار کرد: خیر، پلیس هیچ هزینه‌ای بابت این تبلیغات از بانک‌ها، بیمه‌ها و دیگر نهادهایی که تا کنون اسپانسر شده‌اند دریافت نکرده است.

وی افزود: روال کار به این صورت است که به عنوان مثال یکی از بانک‌ها ۱۰۰ کاور با طرح لوگوی خود یا کلاه ایمنی تهیه می‌کند و در اختیار پلیس قرار می‌دهد و ما به نوع نیاز خود از آن استفاده می‌کنیم.

به گزارش مهر، طرح موتوریار طرحی است که در حال حاضر در پایتخت اجرا می‌شود و در آن به جای اینکه موتور سوار متخلف جریمه و موتورسیکلتش به پارکینگ فرستاده شود، از یک تا ۵ ساعت کاور پلیس را به تن می‌کند و مأموران پلیس را در اجرای قوانین کمک می‌کند.

به گفته مسئولان راهور از ابتدای سال تا کنون با اجرای این طرح از به پارکینگ رفتن بیش از ۴ هزار موتورسیکلت در پایتخت جلوگیری شده است.