درآمد نیوز– محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش،درگذشت یکی دیگر از کارکنان این بانک بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

درآمد نیوز – محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یارانش،درگذشت یکی دیگر از کارکنان این بانک بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا،در متن پیام تسلیت مدیر عامل بانک مسکن آمده است:

“خبر درگذشت همکار عزیزمان، جناب آقای سید حسین هاشمی در استان خراسان رضوی بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹، همزمان با ایام سوگواری سید وسالار شهیدان امام حسین(ع) داغی بزرگ بر دل‌هایمان نشاند.
این مصیبت بزرگ را به خانواده شادروان سید حسین هاشمی و همه کارکنان بانک مسکن تسلیت می‌گویم. از درگاه پروردگار برای ایشان ، غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر و بردباری برای تحمل این مصیبت را مسئلت دارم.»
گفتنی است در ۱۸ روز اخیر،سید حسین هاشمی ششمین کارمند بانک مسکن است که به‌علت ابتلا به بیماری کووید۱۹ جان خود را از دست می‌دهد و این نشان دهنده افزایش مرگ و میر ناشی از این ویروس منحوس است. لذا رعایت پروتکل های بهداشتی اعم از استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی با حداکثر دستورالعمل های تعیین شده از سوی کارکنان و مشتریان ضروری و مورد تاکید است.