مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با صدور پیامی فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش درآمد نیوز، متن پیام سیدجواد سلیمانی به شرح زیر است:

بنام پروردگار لوح و‌ قلم

هفدهمین روز از مرداد ۱۴۰۰ را در حالی به یاد و بزرگداشت شهید صارمی عزیز و رهروانِ نیک‌اندیشِ خبرنگارش سپری می کنیم که سایه سنگین و منحوس کرونا همچنان چشم های ما را نگران عزیزان مان کرده است.

در این روزهای سخت، چشم امید همه ما به مردان و زنان سخت‌کوش و ایثارگرِ کادر درمان است تا در کنار تلاش برای نجات جان هموطنان گرفتار در این بیماری، بارقه های امید را با گسترش واکسیناسیون به جامعه تزریق کرده اند.

کارگران و کارکنان صنایع بزرگ کشور از جمله صنایع خودروسازی نیز بیش از یک سال و نیم است که با وجود بیم کرونا و تهدید تحریم، مردانه ایستاده اند تا چرخ های اقتصاد و تولید این سرزمین لحظه ای از چرخیدن، باز نایستد.

آن نگرانی ها و امیدواری ها، این تهدیدها و ایستادن‌ها هر یک برای خود روایتی دارند و برگی دیگر از تاریخ کهن، اما پرافتخار ایران اسلامی خواهند بود؛

اما امروز، روز خبرنگار، روز راویان این روایت هاست، آنان که دوشادوش مردان کار و تولید ایستادند و قصه‌ها گفتند از غصه های صنعت در دوران کرونا و تحریم.

امروز هفدهم مرداد، روز پاسداشت مردان و زنانی است که در میانه میدان، ایستاده اند، مبادا گوشه ای از همت، تلاش و حماسه آفرینی‌های فرزندان ایران زمین به فراموشی سپرده شود.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت کشور و به‌نمایندگی از تمام همکارانم در گروه خودروسازی سایپا، به خبرنگاران عزیز کشور که با چرخش قلم خود یاریگر ما در نبرد اقتصادی امروز هستند ادای احترام کرده و فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را به این صاحبان اندیشه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سید جواد سلیمانی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا