در یک روز آفتابی و معتدل ارتفاعات سد چالیدره میزبان خانواده های کارکنان و بازنشستگان شرکت آب منطقه ای خراسان ر ضوی بود.روزی که با اشتقبال پرشور خانواده ها روبرو شد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان ر ضوی، به مناسبت گرامی داشت هفته دولت و ترویج فرهنگ ورزش برای همه، همایش گلگشت تابستانه پیاده روی خانوادگی شاغلان و بازنشستگان شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی پنج شنبه ۱۷ شهریورماه در ارتفاعات سد چالیدره برگزار شد.

مسئول برگزاری این همایش گفت: در این همایش بیش از ۲۱۰ نفر حضور داشتند که بعد از ۳سال تعطیلی برگزاری همایش ها به دلیل کرونا، استقبال خانواده ها  غیر قابل تصور بود.

محمود ارجمندشریف ضمن تشکر از «علیرضا طاهری» مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی که در برگزاری این همایش نقش قابل توجهی داشت افزود: خانواده ها با شور و نشاط فراوانی مسیر حدود ۵ کیلومتری ارتفاعات سد چالیدره را طی کردند. وی گفت : دومین همایش امسال را در پاییز برنامه ریزی خواهیم کرد. همچنین، عیسی فرج زاده مدیریت اداره ورزش و سلامت شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی هم که در این همایش برای ایجاد نظم تلاش زیادی از خود نشان داد در باره هدف برگزاری این همایش گفت:  این همایش در راستای توجه به سلامت کارکنان و با هدف تقویت شور و نشاط در بین خانواده ها برگزار شد

وی با اشاره به این که در صدد هستیم ورزش همگانی را در شرکت توسعه دهیم گفت: بیش از یک ماه است که این برنامه توسط تیم اجرایی گروه کوهنوردی شرکت آب منطقه ای استان برنامه ریزی شد و هم زمان با گرامیداشت هفته دولت و در راستای کارت اهداف این همایش اجرا شد. وی اظهار داشت: تقویت و توسعه ورزش همگانی در میان کارکنان شرکت برای افزایش توان روحی و جسمی کارکنان امری ضروری است.

در پایان همایش با اهدای هدایایی به شرکت کنندگان مسیر بازگشت به پارکینگ ورودی را با تله سیژ طی شد.