تهران- درآمد نیوز- با انجام قرعه‌کشی در حضور نمایندگان نهادهای ناظر، ۱۰ هزار مشتری نهایی برای چهار محصول عرضه شده در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو به همراه ۵۰ درصد ظرفیت ذخیره مشخص شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از ایران‌خودرو، اسامی منتخبان پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای ناظر در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به  نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت.
پیامک اطلاع رسانی به  نفرات منتخب ارسال خواهد شد. با این حال و برای اطمینان بیشتر، متقاضیان نتایج را از طریق سایت فروش دنبال کنند. 
پذیرفته شدگان این طرح فروش به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به پرداخت وجه کامل خودرو مطابق با بخش‌نامه فروش اقدام کنند.
در صورت واریز نشدن وجه،‌ نفرات دیگر از فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد. 
در هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو، چهار خودروی پژو پارس بنزینی، پژو پارس با موتور TU5، پژو ۲۰۶ تیپ دو و دناپلاس عرضه شد.
سند خودروها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ایرنا، بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۲۵۰ هزار و ۳۳۰ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان مهرماه است.