افزایش فروش برخط بیمه کوثر به منظور ارایه خدمات غیرحضوری و رضایت بیمه‌‌گذاران و همچنین جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با تاکید بر هدایت‌‌گری و حفظ ارزش والای اعضای شبکه فروش تحقق می‌‌یابد.

 به گزارش درآمد نیوزبه نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون فروش و درامدهای بیمه‌گری بیمه کوثر، با توجه به تمایل بیمه‌گذاران به استفاده از خدمات غیرحضوری، مسئولان و کارشناسان شرکت با تقویت خدمات شبکه فروش مبتنی بر فن‌اوری‌های نوین بسترهای افزایش رفاه بیمه‌گذاران را فراهم کردند.