تهران – درآمد نیوز – بازار ارز امروز (چهارشنبه) پس از افت ۵۰۰ تومانی قیمت در بازار روز گذشته، امروز فروشندگان ارز و صرافی‌های بانکی کار خود را با قیمت های روز گذشته پی گرفتند.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ایرنا، بازار ارز امروز (نهم مهر) شاهد نوسان قابل توجهی نبود و عموم ارزها در قیمت روز گذشته خود معامله شدند.
بر این اساس، صرافی‌های بانکی در ابتدای روز، خرید و فروش دلار را در پایین ترین قیمت روز گذشته آغاز کردند. البته پس از گذشت زمان، در ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه، قیمت دلار در این صرافی‌ها با افزایش ۱۰۰ تومانی روبرو شده و به بهای ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان برای فروش و قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان تومان برای خرید معامله می‌شود.
همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز مانند دلار درابتدا مشابه روز گذشته و در ادامه با افزایش ۱۰۰ تومانی همراه شد. این صرافی‌ها اکنون هر یورو را به بهای ۳۳ هزار و ۳۵۰ تومان خریداری و با قیمت ۳۳ هزار و ۴۵۰ تومان به فروش می رسانند.
مشاهدات از بازار غیررسمی ارز نیز نشان‌دهنده ثبات قیمت دلار در این بازار است. معاملات این بازار در روز گذشته در حالی که در حدود ظهر با کاهش قیمت تا ۵۰۰ تومانی هم روبرو شد، باردیگر در معاملات عصرگاهی و شامگاه، شاهد افزایش قیمت تا محدوده ۲۹ هزار و ۴۰۰ تومان بود. براین اساس امروز بازار غیررسمی که کار خود را با قیمت معادل شب قبل آغاز کرد و در این ساعات همچنان دلار همان محدوده قیمتی در حال معامله است.
علاوه براین در سامانه سنا در روز کاری گذشته (هشتم مهر)، یورو به مبلغ میانگین ۳۳ هزار و ۵۰۵ تومان به فروش رسید. حواله دلار نیز روز گذشته با میانگین قیمت ۲۸ هزار و ۶۶۴ تومان به فروش رسید.
همچنین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته قیمت فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۷ هزار و ۸۰۸ تومان ثبت شد. حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته، به میانگین قیمت ۲۳ هزار و ۵۹۶ تومان به فروش رفت.