درآمد نیوز – معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی خطاب به مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی خطاب به مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، مهندس سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی خطاب به دکتر اسلام کریمی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، سالروز تاسیس این صندوق را تبریک گفت.

در متن پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

جناب اقای دکتر اسلام کریمی

مدیرعامل محترم صندوق قرض الحسنه شاهد

سلام علیکم

یازدهم اسفند ماه مصادف با سالروز تاسیس صندوق قرض الحسنه شاهد را به جنابعالی و کلیه پرسنل خدوم صندوق قرض الحسنه شاهد در سراسر کشور تبریک عرض نموده و از تلاش های ارزنده شما در قالب طرح ها و برنامه های اجرایی که موجب ارتقاء کمیت و کیفیت خدمت رسانی به خاندان معظم و معزز شهدا و ایثارگران گردیده است تقدیر می نمایم.

بی شک مدیریت موثر حضرتعالی در کنار همدلی و همکاری سایر عوامل تحت مدیریت متبوع رضایتمندی هر چه بشتر جامعه هدف را در پی خواهد داشت و صندوق قرض الحسنه شاهد را به عنوان مجموعه ای پیشرو در عرصه جلب رضایتمندی جامعه هدف مطرح می نماید، کما اینکه تا به امروز نیز چنین بوده است.

سعادت و بهروزی همراه با توفیق خدمت خالصانه برای شما و کلیه همکاران در صندوق قرض الحسنه شاهد را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

سعید اوحدی

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران