در گفتگوی تلفنی روسای کمیسیون مشترک ایران و قطر دو طرف برگزاری شورای روابط تجاری ایران و قطر برای توسعه روابط اقتصادی دوکشور تاکید شد.


به گزارش درآمد نیوز، در گفتگوی تلفنی روسای کمیسیون مشترک ایران و قطر دو طرف برگزاری شورای بازرگانان ایران و قطر برای توسعه روابط اقتصادی دوکشور تاکید شد.
وزیر نیرو در مذاکره با طرف قطری تاکید کرد: دو کشور روابط سیاسی بسیار خوبی دارند و این حاصل تلاش های دو جانبه دو کشور است لذا اجلاس پیشرو فرصتی مناسب است سطح روابط اقتصادی دو کشور نیز ارتقا داشته باشد.
وزیر صنعت و تجارت قطر در گفتگو تلفنی با وزیر نیرو گفت: با توجه به اهمیت توسعه روابط تجاری دو کشور، در حاشیه اجلاس پیش رو شورای بازرگانان ایران وقطر تشکیل و برنامه ریزی های لازم را برای پیشبرد توسعه اقتصادی دو کشور و برزگزاری بزرگترین همایش و نمایشگاه تجاری دو کشور بعمل خواهند اورد.
گفتنی است، نهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر با حضور آقای شیخ محمد بن حمد بن قاسم العبدالله آل ثانى ( وزیر صنعت و تجارت) وزیر صنعت و تجارت قطر و هیات همراه ایشان به میزبانی وزارت نیرو که در تاریخ ۱۸ لغایت ۲۰ اذر در تهران برگزار می شود.

  • نویسنده : محمدرضاآذین