روز پزشک امسال متفاوت با هر سال است، زیرا پزشکان و کادر درمان در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله با دشمن نامرئی مردانه ایستادند و پا پس نگذاشتند تا سلامت مردم ایران در خطر نیافتد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در گفتگو با درآمد نیوز با اشاره به روز پزشک گفت: ایثار و شجاعت پزشکان در عرصه مبارزه با ویروس کرونا ستودنی است.

به گزارش درآمد نیوز، علی فائقی با بیان این مطلب تصریح کرد: روز پزشک امسال متفاوت با هر سال است، زیرا پزشکان و کادر درمان در دوران سخت همه گیری کرونا در صف اول مقابله با دشمن نامرئی مردانه ایستادند و پا پس نگذاشتند تا سلامت مردم ایران در خطر نیافتد.

به گفته فائقی این شجاعت و ایثار پزشکان و مجموعه کادر درمان به هزاران مبتلا و  تعداد زیادی شهید مدافع سلامت انجامید که نامشان در تاریخ کشور به یادگار خواهد ماند.

وی نقش پزشکان را در سلامت عمومی جامعه یک نقش بی بدیل عنوان کرد و اظهار داشت: پزشکان تضمین‌کنندگان سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران هستند و تلاش در جهت رفع آلام بیماران و تسکین دردهای ایشان از جایگاه و مرتبه خاصی در دین مبین اسلام برخوردار است تا بدانجا که احیای یک جان، برابر با حیات همه جان هاست.

علی فائقی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه اندیشه‌ها، افکار و نظرات ارزشمند پزشکان در سلامت عمومی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی، بسیار مؤثر و کارساز خواهد بود اظهار داشت: همه آحاد جامعه همواره قدردان زحمات و تلاش مستمر پزشکان و کادر درمانی در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان و کیشوندان عزیز هستند و برای همه آنان دوام توفیق خدمتگزاری به خلق خدا را مسئلت داریم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در خاتمه گفت: در روز پزشک و به احترام شهدای سلامت که طی ماه های اخیر از جان خود گذشتند و داغ نبودشان آتش بر جان و دل همه ما می زند، از مردم فهیم جزیره زیبای کیش می خواهم که با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی یاری‌گر کادر درمان برای شکست ویروس کرونا باشند که این روزهای سخت جز با احساس مسئولیت همه ما در قبال سلامتی یکدیگر نمی گذرد.