با وجود ثبات قیمت بیشتر ارزهای رمزنگاری شده، قیمت بیت‌کوین هم در کانال ۳۶ هزار دلار ثابت است، سولانا ۱۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از مارکت واچ، در حالی که بیشتر ارزهای رمزنگاری شده بازار ثابت شده اند، سولانا با افزایش ۱۰ درصدی از همه آنها پیشی گرفته است. پس از نوسانات جدی در چند روز گذشته، بیشتر ارزهای رمزنگاری شده بازار در ۲۴ ساعت گذشته به طور غیرمعمول آرام مانده است.

بیت کوین در بازه ای حدود ۳۶ هزار دلار معامله می شود، اتریوم زیر ۲۸۰۰ دلار است و بایننس کوین برای غلبه بر ۴۰۰ دلار تلاش می کند. بیت کوین در قیمت ۳۶ هزار دلار ثابت است. چند روز گذشته برای این ارز رمزنگاری خیلی خوب نبود. در واقع، روز پنجشنبه بیت کوین دوباره به ۴۰ هزار دلار نزدیک شد.

توییت دیگر الون ماسک نوسانات جدی برای بیت کوین به همراه داشت و آن را چند هزار دلار پایین آورد. طبق گزارش دیروز اوضاع بدتر شد، زمانی که این ارز رمزنگاری شده به زیر ۳۵ هزار دلار رسید. پس از آن زمان  به بالاترین قیمت روزانه خود، یعنی تقریباً ۳۷۰۰۰ دلار رسید. با این حال، قیمت این ارز کاهش یافته و در حال حاضر با بیش از ۳۶ هزار دلار معامله می شود.