آیین تجلیل از کارمندان نمونه و کارکنان برتر مجتمع پتروشیمی نوری همزمان با هفته وحدت، روز دو شنبه ۱۰ مهر ماه در سالن اجتماعات این مجتمع بزرگ آروماتیکی کشور برگزار شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی نوری، در این آیین که با حضور مهندس صانعی مدیرعامل، دکتر خاکسار مدیر ارشد مجتمع و جمعی از مدیران و روسای امور این شرکت برگزار شد از کارمندان نمونه و کارکنان برتر از دیدگاه ایمنی با اهداء لوح تجلیل گردید.
مدیرعامل پتروشیمی نوری در ابتدای مراسم ضمن بیان تبریک به مناسبت میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام و امام جعفر صادق (ع ) ، همچنین روز ملی آتش نشانی و ایمنی، از همکاران تلاشگر خود در همه ی واحدهای مجتمع و در همه ی سطوح خدمتی تقدیر و تشکر کرد.
مهندس صانعی با ارائه گزارش مختصری از دستاوردها و افتخارات بیشمار این شرکت در سال گذشته و شش ماهه اول سال جاری، عملکرد مجتمع خود را به اذعان ارزیابان خارج از مجموعه، بسیار موفق و قابل قبول دانست و افزود : ما توانسته ایم با همت شما کارکنان توانمند و متعهد از شهرها، نژادها و با زبان های مختلف، در کنار یکدیگر رکوردهای بزرگی را در تاریخ این شرکت عظیم آروماتیکی ثبت نماییم و در همه ی عرصه های صنعت چه داخلی و چه خارجی، بالاترین تندیسها و نشان ها را دریافت کنیم .
وی خاطر نشان کرد: تولید بالاتر از ظرفیت اسمی وقتی برای مجموعه ما افتخار آمیز خواهد بود که بصورت ایمن و با سلامتی کامل شما همکاران عزیز انجام گیرد. در غیر اینصورت تمام این افتخارات،رکوردها و اعداد و ارقام چشمگیر ارزش خود را از دست خواهند داد.
مدیرعامل پتروشیمی نوری به سرانجام رساندن پروژه های مهم شرکت به بهترین نحو و بدون کوچکترین حادثه را از مهم ترین اولویت های مجموعه برشمرد و گفت : هر یک از شما همکاران علاوه بر مسئولیت خود در شرکت باید به عنوان یک نفر ایمنی نیز نقش ایفا کند. مطمئنا ما این مسیر دشوار را در کنار هم و با موفقیت طی خواهیم نمود و ان شاالله به یاری خداوند پروژه های در دست اجرای مجتمع را بر اساس برنامه زمانبندی شده به پایان می رسانیم.
در ادامه مراسم مهندس محمود ساده، مدیر HSE مجتمع نوری نیز ضمن تبریک این روز به همکاران خود، با ارائه گزارشی از عملکرد این واحد در سال ۱۴۰۱ عنوان داشت : بحمدالله با حمایت های مدیریت و همکاری خوبی که بین ما و واحدهای عملیاتی شرکت وجود دارد توانسته ایم تا کنون با کمترین حادثه پروژه های مهم مجتمع را پیش ببریم . با این حال با فعال بودن پروژه های متعدد درست در کنار واحدهای فرایندی،و حجم عظیم دستورکارها شرایط بسیار حساسی را خواهیم داشت . شرایطی که می طلبد تمامی همکاران بیشتر از پیش با نهایت دقت و حداکثر مراقبت فعالیت ها را رصد نموده و به سرانجام برسانند.
وی ادامه داد : حادثه همیشه خبر می کند و هشدارها و آلارم های متعددی را مخابره می نماید که باید گیرنده هایمان را بیش از پیش حساس و قوی نماییم
مدیر HSE پتروشیمی نوری افزود : دقیقا وقتی در مجتمعی شبه حوادث و حوادث جزئی افزایش می یابد یعنی باید نگران بود و این امر ممکن است حادثه ی بزرگتری را در پی داشته باشد . بنابراین باید کاملا هوشمندانه شرایط موجود را با کمک همه ی واحدها و تک تک شما عزیزان به نحوی مدیریت نماییم که شاهد کوچکترین حادثه ای در ادامه ی پروژه ها نباشیم.
شایان ذکر است در پایان این مراسم، از کارمندان نمونه و همچنین کارکنان برتر مجتمع از دیدگاه ایمنی با اهداء دسته گل و لوح یادمان تقدیر بعمل آمد.