درآمد نیوز –   سیمنار مالیاتی قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان ویژه مدیران مالی و حسابداران کشور با حضور بیش از هزار نفر از مدیران مالی شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار شد.

  سیمنار مالیاتی قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان ویژه مدیران مالی و حسابداران کشور با حضور بیش از هزار نفر از مدیران مالی شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار درآمد نیوز،  سمینار مالیاتی قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، ویژه مدیران مالی و حسابداران کشور،  با سخنرانی اقای غفارزاده از صاحب نظران مالیاتی کشور و سرکار خانم هادلوند دبیرکل انجمن مدیران مالی کشور به تبین و چگونگی عملکرد سامانه مودیان، آخرین تکالیف، مشوق‌ها، جرائم مالیاتی و همچنین به چگونگی عملکرد  کارپوشه های نوین مالیاتی و صدور صورتحسابهای الکترونیکی اشخاص حقوقی و حقیقی برای سال ۱۴۰۲ پرداخته شد.

به گفته خانم پور یعقوبی نایب رییس انجمن مدیران مالی کشور؛ با توجه به تغییرات قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان در سال ۱۴۰۲ این سمینار مالیاتی برای افزایش آگاهی و آمادگی مدیران مالی کشور برگزار شده است.

گفتنی است این سمینار مالیاتی امروز چهارشنبه بعدازظهر در سالن نور دانشگاه الزهرا با حضور اساتید برجسته مالی، مالیاتی و همچنین حضور بیش از هزار نفر از مدیران مالی از شرکتهای دولتی و خصوصی برگزار شد.

  • نویسنده : محمدرضا آذین