به گزارش درآمد نیوز، بمناسبت هفته مبارزه با موادمخدر، شقایق کهورزاده رئیس بهزیستی کیش ضمن حضور در شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش، با علی فائقی دبیر این شورا دیدار و گفتگو کرد.بر پایه این گزارش، علی فائقی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های رئیس و کارکنان اداره بهزیستی کیش در راستای […]

به گزارش درآمد نیوز، بمناسبت هفته مبارزه با موادمخدر، شقایق کهورزاده رئیس بهزیستی کیش ضمن حضور در شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش، با علی فائقی دبیر این شورا دیدار و گفتگو کرد.
بر پایه این گزارش، علی فائقی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های رئیس و کارکنان اداره بهزیستی کیش در راستای اقدامات پیشگیرانه اعتیاد گفت: یکی از دستگاههای های فعال در بخش اقدامات فرهنگی و پیشگیری در زمینه آسیب های اعتیاد، مجموعه بهزیستی است.
وی تصریح کرد: جایگاه بهزیستی و نقش و اثربخشی آن در فرآیند مبارزه با مواد مخدر برای افرادی که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند، برجسته و هویدا است.
وی با  اشاره به اینکه برای پیشگیری از اعتیاد در جامعه نیازمند مشارکت مردم و همگرایی اجتماعی داریم،  اضافه کرد: بحث مبارزه با مواد مخدر از چنان اهمیتی برخوردار است که در تمامی ایام سال باید برای آن برنامه ریزی مناسب داشت و با آن مقابله کرد.
کهورزاده رئیس بهزیستی کیش نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته مبارزه با موادمخدر، بر تداوم برنامه های پیشگیرانه در سطح جزیره کیش در راستای کاهش آسیب های اعتیاد تاکید کرد.
رئیس اداره بهزیستی کیش در خاتمه اولویت اصلی برنامه های پیشگیرانه از اعتیاد را در حوزه خانواده ها دانست و گفت:خانواده ها نقش بسزایی در پیشگیری مواد مخدر در بین جوانان و نوجوانان ایفا می کنند و باید روی خانواده ها و آگاهسازی آنان بیشتر تلاش شود.