تهران – درآمد نیوز – بازار ارز امروز (شنبه) با کاهش قیمت‌ها همراه بود و دلار اکنون به قیمت ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان و یورو با قیمت ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان در صرافی‌های بانکی به فروش می‌رسد.

به گزارش درآمد نیوز و به نقل از ایرنا، بازار ارز امروز (دوازدهم مهر) روند آرام کاهش قیمت ارز شاهد است. بر این اساس، صرافی‌های بانکی از ابتدای روز تا این ساعت قیمت خرید و فروش دلار را ۲۰۰ تومان کاهش دادهاند و در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه  قیمت دلار در این صرافی‌ها ۳۵۰ تومان ارزانتر از روز پنجشنبه (۱۰ مهر)، به بهای ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان برای فروش و قیمت ۲۸ هزار و ۴۵۰ تومان تومان برای خرید معامله می‌شود.
همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز مانند دلار امروز از ابتدای معاملات تا این لحظه با ۲۰۰ تومان کاهش قیمت همراه شد. این صرافی‌ها اکنون هر یورو را به بهای ۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری و با قیمت ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسانند. این ارقام ۴۵۰ تومان ارزان‌تر از قیمت یورو در روز پنجشنبه گذشته است.
مشاهدات بازار غیررسمی ارز نیز نشان‌دهنده روند کاهشی قیمت در این بازار است. معاملات این بازار در ابتدای امروز با کاهشی ۱۵۰ تومانی نسبت به آخرین قیمت شب گذشته در قیمت ۲۸ هزار و ۷۰۰ آغاز شد و با پیش رفتن بازار در این ساعات در محدوده ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود.
علاوه براین در سامانه سنا در روز کاری گذشته (دهم مهر)، یورو به مبلغ میانگین ۳۳ هزار و ۸۵۱ تومان فروخته شد. حواله دلار نیز روز گذشته با میانگین قیمت ۲۸ هزار و ۷۴۹ تومان به فروش رسید.
همچنین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی گذشته ( پنجشنبه) قیمت فروش هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۷ هزار و ۱۱۷ تومان ثبت شد. حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته، به میانگین قیمت ۲۳ هزار و ۷۱۴ تومان به فروش رفت.