تهران- درآمدنیوز- تولید چینی بهداشتی در دوره هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۲.۲ درصدی به رقم ۷۷ هزار تن رسید.

گزارش روز شنبه ایرنا برپایه جداول اماری وزارت صنعت، معدن و تجارت، هشت ماهه ابتدایی سال ۹۸ میزان تولید چینی بهداشتی بالغ بر ۷۵.۳ هزار تن ثبت شده بود.

تولید ظروف چینی ۳۵.۱ هزار تن

  برابر آمار مورد بررسی تولید ظروف چینی در هشت ماهه ۹۹( فروردین لغایت آبان) به رقم ۳۵.۱ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ که رقم ۳۹.۶ هزار تن ثبت شده بود، کاهش ۱۱.۶ درصدی دارد.

بیش از ۴۷۰ هزار تن تولید ظروف شیشه ای 

وزارتخانه مزبور در آمار خود میزان تولید ظروف شیشه ای را در دوره این گزارش رقم ۴۷۳.۶ هزار تن ثبت کرده که در مقایسه با میزان ۴۷۹.۹ هزار تن عملکرد هشت ماهه ابتدایی پارسال افت ۱.۳ درصدی دارد.

به گزارش ایرنا، آمارهای وزارت صنعت نشان می دهد تولید چینی بهداشتی در شهریورماه امسال به رقم ۱۰ هزار و ۳۰۰ تن رسید که نسبت به مرداد ماه با رقم ۹ هزار و ۵۰۰ تن افزایش ۸.۲ درصدی داشت

ضمن اینکه آمارهای مورد بررسی گویای آن است که در نیمه نخست امسال میزان تولید چینی بهداشتی به رقم ۵۳.۱ هزار تن رسید و تولید چینی بهداشتی در نیمه ابتدایی پارسال برابر با ۵۷ هزار و ۵۰۰ تن ثبت شده بود. 

براساس جداول آماری وزارت صنعت، میزان تولید ظروف چینی در شهریورماه ۹۹ به رقم چهار هزار و ۸۰۰ تن رسید و در مقایسه با مرداد ماه امسال که چهار هزار و ۷۰۰ تن بود، رشد دو درصدی را نشان می دهد.

نیمه نخست امسال تولید ظروف چینی به ۲۳ هزار و یکصد تن رسید و ضمن اینکه در ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن طروف چینی تولید شد.

همچنین در بخش ظروف شیشه ای در نیمه نخست امسال رقم ۲۷۵.۱ هزار تن ثبت شد، ضمن اینکه آمار تولید ۶ ماهه ابتدایی پارسال هم ۲۷۶.۷ هزار تن ظروف شیشه ای تولید شده بود.

وزارت صنعت، معدن و تجارت آمار تولید ظروف شیشه ای در ماه های مرداد و شهریور امسال به ترتیب ۴۷ و ۴۶ هزار تن ثبت کرد.