همزمان با هفته دولت، کلنگ ساخت سه هزار واحد مسکونی پرسنل پتروشیمی امیرکبیر در شهرستان ماهشهر به زمین زده شد.

به گزارش درآمد نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر و مسئولین استانی، عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه پرسنل این شرکت آغاز گردید.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در آیین کلنگ زنی این پروژه با بیان اینکه این طرح در راستای پشتیبانی و توانمند سازی پرسنل شرکت اجرایی می شود، گفت: پروژه ساخت سه هزار مسکن ویژه پرسنل پتروشیمی امیرکبیر در قالب نهضت ملی مسکن و در راستای سیاست های دولت مردمی آغاز می شود و قطعا رونق اقتصادی برای منطقه بندر ماهشهر ایجاد خواهد کرد .

سعید صادقی با تقدیر از وزارت راه و شهرسازی افزود: سازمان ملی زمین و مسکن در بحث تامین زمین و مجوز های لازم جهت عملیاتی کردن این پروژه همکاری بسیاری خوبی با شرکت پتروشیمی امیرکبیر داشته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به تعهد بانک رفاه کارگران نسبت به تعهد تامین مالی و تسهیلات ۱۰ هزار واحد مسکونی ، اظهار داشت: پروژه سه هزار واحدی از محل تعهد این بانک ساخته خواهد شد.
صادقی با اشاره به اقدامات انجام شده در این شرکت طی چند ماه گذشته گفت : کلنگ زنی بیمارستان سوانح سوختگی و تامین تعداد زیادی وسایل سرمایشی برای نیازمندان منطقه بخشی از اقدامات این شرکت در راستای مسولیت های اجتماعی بوده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این آیین گفت: کلنگ ساخت سه هزار واحد مسکونی پرسنل پتروشیمی امیرکبیر اولین کلنگی است که برای ساخت کارکنان صنایع در خوزستان به زمین زده شد.
ارسلان مالکی با تقدیر از پیگیری مدیران پتروشیمی امیرکبیر در نهایی کردن این پروژه، افزود : تامین زمین این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شده و با توجه به پیگیری های شرکت پتروشیمی امیرکبیر قطعا مدیریت پروژه نیز به بهترین شکل انجام خواهد شد تا در سریعترین زمان نهایی گردد.
وی با اشاره به تامین مالی این پروژه اظهار داشت: تامین مالی این پروژه از سوی بانک رفاه کارگران یکی از مزیت های اصلی است که باعث خواهد شد تا ساخت این منازل طی زمانبندی مشخص انجام شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در طرح این پروژه قطعا همه‌ استانداردهای شهرسازی، زیست‌محیطی و حتی مسایل فرهنگی و اجتماعی دیده خواهد شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران نیز در این آیین گفت: اقدام پتروشیمی امیرکبیر در ساخت سه هزار واحد مسکونی یک اقدام بسیار بزرگ است که این امر سبب شده تا دیگر شرکت های پتروشیمی نیز به این مقوله مهم ورود کنند.
اسماعیل لله گانی با تاکید بر اینکه بانک رفاه کارگران متعلق به جامعه کارگری است، افزود : در زمینه تامین مالی ساخت مسکن علاقه‌مند هستیم به بخش های کارگری خصوصا اقشاری که مرتبط با خود بانک هستند کمک بکنیم تا ان شالله دغدغه‌ی مسکن این عزیزان حل شود.
وی با تشریح عملکرد بانک رفاه کارگران در بخش های مختلف بیان داشت: در زمینه تامین مالی ساخت مسکن تسهیلات با باز پرداخت ۲۰ ساله در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه شرکت پتروشیمی امیرکبیر در کنار فعالیت اقتصادی دغدغه رفع نیاز های منطقه را دارد، افزود: بیمارستان سوانح سوختگی بندر ماهشهر یکی از نیاز های اصلی این منطقه بود که در راستای مسولیت های اجتماعی توسط این شرکت صورت پذیرفت.