اخذ گواهینامه شهر سالم برای جلفا فرصتی جهت ارتقاء کیفیت خدمات و امکانات است

به گزارش درآمد نیوز کیانی ادامه داد: هدف صرفا اخذ گواهینامه نبوده و دست‌یابی واقعی به شهر سالم و جامعه ایمن باید مدنظر مسئولین مربوطه قرار گیرد و اعضای کمیته راهبردی شهرسالم، جامعه ایمن جلفا تا زمان ارزیابی، اقدامات موثری در این رابطه انجام دهند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به تجربه موفق ارتباط مردمی و اخذ نظرات آنان در نوروز سالجاری، یادآور شد: در آن ایام با استفاده از کد QR، گزارش مشکلات در سطح منطقه به سازمان منتقل گردید و به محض دریافت این گزارشات اقدامات موثر در راستای رفع این موارد صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد: سالانه اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال جهت حفظ و نگهداری فضای سبز و تنظیف شهری و… هزینه می‌گردد و انتظار عموم از منظر شهری ارس بالاست. در زیباسازی ضعف‌هایی وجود دارد که باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت رفع آن‌ها صورت گیرد بطوریکه هر زمان نامی از منطقه آزاد ارس شنیده شود حس نظم، ترتیب و نظافت در اذهان شکل یابد.

مجید کیانی در پایان خاطرنشان ساخت: در زلزله اخیر خوی، سازمان منطقه آزاد ارس جزو اولین نهادهایی بود که برای امداد و نجات کنار زلزله‌زده حضور یافت و در همین راستا باید امکانات اداره ایمنی و آتشنشانی منطقه آزاد ارس در حدی باشد که در صورت لزوم حتی به شهرهای همجوار هم خدمات ارائه دهد.