به گزارش درآمد نیوز طیب‌نیا با بیان اینکه کارفرمای خوب پیمانکار خوب می‌سازد گفت: بسیاری از پروژه‌های فولاد مبارکه همچون نیروگاه سیکل ترکیبی را پیش از موعد اجرا کرده‌ایم. سال گذشته ۱۳۰۰ قطعه و در حال حاضر ۹۰ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز فولاد مبارکه بومی‌سازی‌ شده است. وی ادامه داد این شرکت در […]

به گزارش درآمد نیوز طیب‌نیا با بیان اینکه کارفرمای خوب پیمانکار خوب می‌سازد گفت: بسیاری از پروژه‌های فولاد مبارکه همچون نیروگاه سیکل ترکیبی را پیش از موعد اجرا کرده‌ایم. سال گذشته ۱۳۰۰ قطعه و در حال حاضر ۹۰ درصد قطعات و تجهیزات مورد نیاز فولاد مبارکه بومی‌سازی‌ شده است.
وی ادامه داد این شرکت در راستای توسعه زیست‌بوم نوآوری باز، سرمایه‌گذاری خطرپذیر در شرکت‌های دانش‌بنیان انجان داده و ۵ مرکز نوآوری در دانشگاه‌ها ایجاد کرده و از ۴۰۰ پایان‌نامه دانشگاهی حمایت کرده است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همچنین گفت: فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اقدامات زیادی کرده و در همین راستا برای مناطق کم‌برخوردار سند پیشرفت و آبادانی مبتنی بر استعدادها، محدودیت‌ها و محرومیت‌ها تعریف کرده تا توانمندسازی در حوزه‌های کشاورزی، دامداری و مشاغل خانگی را محقق کند.
طیب‌نیا با اشاره به ظرفیت‌های کشور اظهار کرد: با توجه به داشتن بسیاری از منابع و ظرفیت‌های کشور، هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم و همه مشکلات با مدیریت مناسب قابل رفع است.
فولاد مبارکه در کنار کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران آمادگی کمک‌رسانی برای رفع مشکلات حوزه معدن و صنایع معدنی را دارد.