در دومین قرعه‌کشی که از سوی باشگاه پرسپولیس به انجام رسید، ۱۲ نفر از هواداران پرسپولیس که دارای پرسپولیس کارت بانک شهر هستند، برنده بلیت مسابقه دربی پایتخت، پیراهن پرسپولیس و کارت هدیه شدند.

به گزارش درآمد نیوز  به نقل از روابط عمومی بانک شهر، همان‌طور که پیش از این اعلام شده بود، از این پس با همکاری مشترک میان باشگاه پرسپولیس و بانک شهر، به صورت مرتب بین دارندگان کارت هواداری، برای بهره‌مندی از بلیت مسابقات، کیت هواداری و دیگر هدایا، قرعه‌کشی انجام خواهد شد.
بدین منظور دومین قرعه‌کشی برای این منظور انجام شد و به این مناسبت که هواداران، یار دوازدهم خوانده می‌شوند، ۱۲ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند.
بر این اساس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ آقایان حمزه جواهری فرزند ناصر، محمد حسین آبشار فرزند ابراهیم، امیر شایان روزبهانی فرزند محسن، محمد کیخا فرزند خدابخش، محمدطاها عیوضی قره گل فرزند حبیب، کاوه محمد علی بیکی فرزند حسن، جواد درویشی فرزند رضا، مهرشاد بخشایی شهر بابکی فرزند مهران، امیرطاها هاشمی فرزند بهروز، شهنام موسوی فرزند شهرام ، آراد کهساری فرزند رضا و محمدرضا علی دادی تلخستانی فرزند مجید برندگان بلیت مسابقه بازی پرسپولیس – استقلال (دربی پایتخت) و کارت هدیه و کیت پیراهن پرسپولیس شدند.
شایان ذکر است؛ قرعه‌کشی بین دارندگان پرسپولیس کارت بانک شهر در هفته‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت. همچنین اقدامات در حال انجام است تا دارندگان این کارت از تخفیف ویژه برای خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مندگردند.
هواداران علاقمند می‌توانند کارت هواداری پرسپولیس را از طریق بانک شهر به عنوان مجری انحصاری طرح، دریافت نمایند.