ال‌جی الکترونیکس امروز نتایج اولیه گزارشات مالی فصل چهارم ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد.

ال‌جی الکترونیکس امروز نتایج اولیه گزارشات مالی فصل چهارم ۲۰۲۱ خود را منتشر کرد.

درآمد نیوز ـ ال‌جی درآمد تلفیقی تقریبی ۲۱ تریلیون وون کره جنوبی را در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ میلادی کسب نموده که رشد ۲۰٫۷ درصدی نسبت به فصل مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد و اولین باری است که میزان فروش از ۲۰ تریلیون وون کره جنوبی در تاریخ این شرکت فراتر رفته است.

انتظار می‌رود که سود عملیاتی ۶۸۱٫۶ میلیارد وونی ۲۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال قبل باشد.

درآمد سالانه ال‌جی برای اولین بار در تاریخ خود از ۷۰ تریلیون وون کره جنوبی فراتر رفته است، که در سال ۲۰۲۱ به ۷۴٫۷ تریلیون وون کره جنوبی رسید که نسبت به سال ۲۰۲۰ ۲۸٫۷ درصد افزایش داشته است. سود عملیاتی سالانه ۳٫۹ تریلیون وون کره جنوبی تقریباً نسبت به سال قبل بدون تغییر است.

این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی – کره جنوبی (K-IFRS)‌ است که به عنوان خدماتی به سرمایه گذاران ال جی الکترونیکس قبل از اعلام نتایج نهایی درآمد از جمله سود خالص، ارائه می شود. جزئیات مربوط به هر بخش در اواخر ماه جاری به‌صورت رسمی اعلام خواهند شد.

درباره ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یکی از نوآوران بین‌المللی در عرصه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی با حضور در تقریباً تمامی کشورها است و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار در سراسر دنیا دارد. پنج شرکت زیرمجموعه ال‌جی (لوازم‌خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع، سرگرمی‌های خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ‌بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، ابزارهای موبایل، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل و برندهای پریمیوم LG SIGNATURE و LG ThinQ هوشمند را عرضه می‌کند که نام‌هایی آشنا در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: ۲۶۲۰۵۹۴۰

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com